دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

وبلاگم مسدود شده بود...

1392/4/31 21:19
185 بازدید
اشتراک گذاری

خدا جونم صدهــــــزار مرتبه شکـــــــــــــــــــــرت

مامانا و نی نی ها،مخصوصا نی نی خودم سلام

نمیدونید تواین دوسه روز چیا کشیدم چه التماسا که نکردم تا بالاخره دستشون درد نکنه 

وبلاگم دوباره بازشد

داشتم تو نت میگشتم یهویی گفتم برای هزارمین بار یه سر بزنم ببینم بازم مسدودی هستم

یهو دیدم وبلاگم باز شد خدایا بهترین اتفاق امروز بود که برام افتاد 

خدایا شکرقلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آبجی عارفه
1 مرداد 92 12:40
خدااااااااااااااااااارووووووووووووووووووو شکرررررررررررررررررر...
خیلییییییییییی نارااااااااحت بودم وبت مسدووووووووووووووود بود...


سلام عزیزم میدونم ابجی عارفه جونم فداتشم
مامان حنانه زهرا
1 مرداد 92 19:36
الناز جوووووووووووون خیلی خوشحال شدم خداروشکر
منم گفتم بذار امتحان کنم شاید باز شده باشه که یهویی دیدم اومد کلی ذوق کردم انگار وبلاگ خودم مسدود شده بود


سلام فداتشم عزیزززززززززززززززززززززززززززززززززززم مرسیییییییییییییییییییییی
حق یارت
✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
3 مرداد 92 14:15
سلام گلم
منم وقتی اومدم و دیدم که مسدودی خیلی نگران شدم گفتم آخه چیزی نبوده توی وبلاگش که مسدود شده
الان شانسی توی نینی گپ اومدم دیدم درست شده
خیلی خوشحال شدم
قربانت


سلام فداتشمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم عزیزم