دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

✍️ تایید و ثبت مطلب

1396/6/17 12:26
597 بازدید
اشتراک گذاری
سلااااام بعدازیه دنیادوررررری

[img:photos/file_15454.jpg]

اول تشکرمیکنم از دوست خوبم باران جون که بافرستادن یه پیام منو دوباره به نی نی وبلاگ و نوشتن تووبلاگ دعوتم کرد
خیلی وقته ننوشتم نمیدونم چی بگم ....سلنازوآیدین من الان درست آخرای26ماهگیشونه و خیلی روزای سخت وطاقت فرسایی رو گذروندم تا18ماهگی با مامانم باهم بودیم وبعدش جداشدیم و الان دوباره طبقه بالای پدرهمسرم زندگی میکنیم و بچه ها صبح که بیدارمیشن صبحانه میخورن و میرن پایین پیش مادربزرگشون وگاهاخونه عموشون که طبقه پایین ترهستش
جدیدابچه ها حرف زدنشون قشنگ ترشده کامل نه ولی بهترشده چون دیرتر شروع کردن....امیدوارم شرایط همه مون ازاونیکه بودبهتروبهتربشه...
یه چن تاعکس ازبچه ها میذارم

[img:photos/file_15510.jpg]

این عکس روامروز گرفتم بچه هاسراینکه کدموشون روپام بخوابن دعوا داشتن واخرسرهمین مدلم خوابشون بردهرجفتشون روپای من خوابیدن

[img:photos/file_15511.jpg]


[img:photos/file_15513.jpg]


[img:photos/file_15514.jpg]


[img:photos/file_15517.jpg]


[img:photos/file_15519.jpg]


[img:photos/file_15520.jpg]

شروع 27ماهگی دوقلوها

پسندها (3)

نظرات (1)

بهار
17 شهریور 96 18:50
سلام خیلی خوبه که برگشتید به نوشتن ولی من نتونستم عکسها رو ببینم باز نمی‌کنه یک دوره‌ی آموزشی فوق العاده درباره‌ی زندگی بهتر و رسیدن به آرزوها تهیه کردیم که فرم ثبت‌نامش در صفحه‌ی زیر هست: http://mbondar.com/landing2/ اگر دوست داشتید می‌توانید ثبت نام کنید، ثبت نام در این دوره به صورت رایگان است