دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

من خوب شدم...

1392/4/31 23:22
279 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی سلام

فکرکنم دوماه یا بیشتر میشه که بدجوری تب داشتم صبح تاشب پاهام انگار تو تنور داغ بودن مخصوصا عصربه بعد بدترم میشد...اما دیروز بابایی طبق معمول اتفاقی دست به پاهام زد ودید که تب ندارم من اصلا تو باغ نبودمیهو گفت که الناز تب نـــــــداریچه ذوقی کردیم جفتمون خیلی خوشحال شدم اخه همیشه همین ساعتا توتب میسوختم زود به مامانیم زنگ زدم گفتم حالم خیلی خوبه و امروز مث هر روز تب ندارم مامانی هم خوشحال کردم

مطمئنا تاثیر داروهای گیاهیه چون آقای شفیع پور گفتن که این جوشوندنی که میخوری مث چای تب بدنتو کاملا ازبین میبره

حالا دیگه مامانی خوبه خوب شده وداره به استفاده ی داروهاش ادامه میده فکرکنم 10روزی طول بکشه تاتموم بشن

خدایا خودت که میدونی من چقدر امیدوارم و ایمان دارم که این بار خوب میشم و یه نی نی میارم توپول و نـــــــــــــاز


بگو انشاللهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان یاسمن و محمد پارسا
1 مرداد 92 1:44
وای عزیزم خیلی خوشحال شدم پس چرا ما را ازگپ حذف کردی تو گپ که اومدم دیدم حذف شدی از گپ من منتظرم بیای تا دوباره درخواست بدم خیلی خوشحالم عزیزم انشالاه روز به روز بهتر بشی

سلام عزیزززززززززززززززززم خوبی؟من حذف کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نمیدونم تاجاییکه یادمه این کارو نکردم شاید یه چیزی شده حتما نمیدونم
مرسی گلممممممممممممممم بوس از خودت و محمدپارسا و یاسمن جونم
مامان امیررضا
1 مرداد 92 3:38
سلام الناز جون خوبی عزیزم
خوشحال شدم که پیش مایی



سلام مامان امیررضا خوبی عزیزمممممممممممم
ممنوووووووونم خودمم خیلی خشوحالم که برگشتم من بدون دوستام می مردم بوس از خودت و امیر رضا جوووووووووونم
مامی ارمیا
1 مرداد 92 12:32
اشالله....


مرسی گلممممممممممممممم
آبجی عارفه
1 مرداد 92 12:43
خداروووووووووووووووشکر مه یهتری آجی......انشاالله..گوش شیطون کر..
راستی دیروز تلویزیون داشت حلوای هویج که مخصوص ارومیس آموزش میداد کلی ذوق کردم و یاد شما کردم....خیلی دلم میخواد بیام ارومیه ..کلا دلم ایران گردی میخواد..


مرسی گلمممممممممممممم سلامت باشه
اره عزیزم خیلی هم خوشمزست اومدی قدمت رو جفت چشامون
خواستی حتما ایرانگردی بکن خیلی خوبه
مامان حنانه زهرا
1 مرداد 92 19:41
انشالله عزیزم