دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

دلتنگم

1392/5/2 12:34
248 بازدید
اشتراک گذاری

نـــــــــــــــــــاز مامان سلــــــام

عزیزم مامانی ایناروزا نمیتونه زیاد خوب بخوابه شبایاحتی بعداینکه بابایی رو بدرقه میکنه  ..جدیدا همینکه فکرمیکنم به خوابیدن دلم میلرزه نمیدونم چم شده!!!

داروهامم دارم مرتب میخورم امیدوارم به حق این ماه عزیز همه سلامتیشون رو به دست بیارن و زودی نی نی بیارن...

اه مامانی بابایی امروز صبح رفت فرداشب میاد خیلی دلتنگشم از الان تاخودشب ،شب که شد خوابیدم غصه ام کمترمیشه چون میدونم همون روز تاعصرمیاد پیشم مامانی من عاشق پدرتم خیلی همسر خوبیه  هم دوستمه هم شوهرمه هم نی نی مه ،خیلی ملاحظه مو میکنه دست خودم نیس گاهی میفتم رو دنده ی لج ولی اون همیشه کوتاه میاد قربونش بشم من نمیدونم واقعا چیکار کردم که لایق شوهر ماهم شدم خدایا شکربخاطر داده ها و نداده هات

خداجونم خودت میدونی تودلم چیا میگذره علاوه ی نی نی سالم  وسلامتی خانواده ام یه چیزی ازت میخوام اگه بشه معجزه میشه خدا جونم بر ای تو که چیزی نیس لطفا این موضوع رو حلش کن بزرگترین ارزومه خداجونم خودت میدونی که با مامانیم چقد نذرا کردیم  خدایا خودت مشکل همه ی بنده هاتو حل کن مواظبشون باش به همه منتظرا نی نی بده واین مشکل مارو هم حل کن

الهــــــــــــــــــــــــی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان یاسمن و محمد پارسا
2 مرداد 92 12:32
امین انشالاه به زودی نی نی جون میاد پیشتون از تنهای در میای عزیزم

الهی امین
مامان یاسمن و محمد پارسا
2 مرداد 92 12:39
عزیزم من که اومدم وبلاگمون اومدم بیام وبلاگ شما دیدم نیستید از وبلاگ ترنم جون وارد شدم دیدم مسدود شدید تا اونروز که وبلاگتون را تو فهرست وبلاگها دیدم خدا را شکر مشگل حل شد اومدید عزیزم من بازم درخواست دادم لطف کن تایید کن ممنونم دوستت دارم زیاد


فداتشم عزیزم به روی جفت چشام
مامان سایدا
2 مرداد 92 12:53
عزیزم همین استرس ها و توی فکر رفتنها نی نی دار شدنت رو به عقب انداخته منهم مثل شما بودم هر ماه به این فکر میکردم که این ماه نی نی دارم یا نه تا جایی که افسردگی گرفتم دست بر قضا یه ماه شوهرم مریض بود و فکر نمیکردم بچه دار میشم و بهش فکر نکردم همون ماه بچه دار شدم اون هم یه نی نی خوشگل بیا به وبلاگش سر بزن ازاین به بعد هم بهش فکر نکن بهت قول میدم بچه دار بشی


سلام خانمی بله من همیشه به وبلاگ نی نی تون سرمیزنم عزیزم خدا حفظش کنه
خوب دوس دارم استرس نداشته باشم اما...
حق دارین
دعاکنین برام از ماه اینده میخوام اقدام کنم برای نی نی
مامی سویل
2 مرداد 92 13:29
سلام خانومی. الهی که مشکلتون حل بشه امییییییییییییییییییییییییین.


سلام عزیزززززززززززمم خوبین؟؟؟؟؟؟؟الهی امییییییییییییین ضمنا دخترتون خیلی ناز وشیکه دعاکنین منم نی نیم شبیه نی نی شمابشه عاشقش شدم
مامی سویل
2 مرداد 92 18:03
الناز جون الهی نی نی تون صحیح و سلام و خوشگلتر از سویل هم باشه عزیزم


فداتشم عزیزززززززززززم مرسی الهی امین سالم باشه انشالله
خوشگلتر از سویل ؟؟خیلی نازه عاشقش شدم
عزیزم از کدوم شهری؟میشه لینک کنیم؟
مامان امیررضا
2 مرداد 92 18:33
عزیزم چون یه نی نی در راهه اینجور شدی فدات شم
مگه نگفتم زیاد غصه نخور بسپر دست خدا



عزیزم فکرنکنم چون هنوز تاماه اینده همین روزا نبید اقدامی داشته باشیم
غصه نمیخورم فقط عجله دارم چون نی نی ندارم تنهایی حس میکنم
مامان شایان و پرنیا
2 مرداد 92 19:23
عزیز دلم امیدوارم خدا. یه نینی ناز و سالم بهت بده ..اگه قابل باشم دعا میکنم
عزیزم دخملم. تو فستیوال زیباترین کودک ایرانی شرکت کرده.لطفا بیا به وبلاگ و عکسش رو ببین .اگه خوشت اومد بهش رای بده


سلام عزیزم
طاعات قبول
انشالله مرسی خانمی
نی نی هاتون خیلی نازن خدا حفظشون کنه و ازچشم بد دورشون نگه داره الهی امین
چشششششششششم
fateme
2 مرداد 92 21:01
kole Webeto khundamomidvaram bezudi ye nini mehmoone delet beshe asisamm


سلام فاطمه جون طاعات قبول عزیزم
ماهمومیشناسیم؟
باباایول که همشو خوندین
مری
وب دارن؟برای من که بازنشد میخوام بشناسمت عزیزم
آبجی عارفه
3 مرداد 92 2:14
ایشالا ایتطوری بشین...
عاطفه
3 مرداد 92 2:24
سلام....منم خداروشکر میکنم همچین همسری دارم..
ولی الناز جون نمیدونم چرا گاهی که باهم صحبت میکنیم آخرش میخواد دعوا بشه ولی شوهری جمعش میکنه....وای خدایا انشاالله که برم سر زندگیم مشکلات حل بشه..


سلام عاطفه جونم عزیزم خوبی
خداروشکر شوهر خوب نعمته پیش میاد ماهم اینجوری بودیم
دعوا و بحث و اینا نمک زندگیه عزیزززززززززم کی عروسی میکنین؟
عاطفه
4 مرداد 92 2:44
عرووسی
فعلا عقدیم ولی هنوز خانواده تصمیمی برا عروسی نگرفتن..



عزیززززززززززززززززززززززم بالاخره که عروسی هم میکنین
به زودی انشالله چن سالته؟از کدوم شهری؟
عاطفه
4 مرداد 92 17:59
النازجون تشریف بیار وبم و راهش انداختیم
عزیزم من 20 سالمه واز شاهین شهر اصفهانم......


با افتخار عزیززززززززززززم
100ساله شی خانمی
دوست اصفهانی منننننننننن