دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

من و داروهای جدیدم...

1392/4/28 14:33
703 بازدید
اشتراک گذاری

درود...

دیروز باهمسری قرار شد بریم منزل آقای شفیع پور باهاشون که تماس گرفتیم گفتن فردا(جمعه)صبح بیاین

امروز تقریبا 11به بعدبود که راه افتادیم...

چقد تودلم خداخدا کردم که دیگه جوشوندنی بهم ندن خداروشکربعدچندتاسوال ازایشون و جواب از ما و معاینه که ببینن کدوم قسمت شکمم درد داره به این تنتیجه رسیدن که دیگه  از اون جوشوندنی ندن بهم وای خدایا شکرت

واما تصویر داروهای این دوره ی بنده...

 اینارو باید از هرکدوم یه قاشق غذاخوری ودولیوان ابجوش ترکیب کنم و صبح بخورم البته چون روزه ام روزا ترکیب میکنم وبعدافطار میخورم...ایناخاصیت تقویتی دارن و میتونن تمام ویتامین و انرژی بدنم رو که با جوشوندنی هایی که قبلا خوردم از دست دادم برگردونه الیته طبق گفته ی ایشون ایناخیلی هم خوش طعم و شیرینن امشب معلوم میشه و من خیلی قوی میشم

 

 

و.....

 

نیــــــازی به توضیح نیس ....

و...

یا با مربای گل محمدی قاطی میکنم میخورم یا پودر رو باقاشق میخورم ومربای گل محمدی رو یه قاشق میخورم(تاکید کردن حتما گل محمدی باشه چون خاصیت خاص خودشو داره)لابد دیگه...

 

گفتن اینارو بخورم واصلابرای نی نی اقدام نکنم چون تاpاین ماهم 4-5روز مونده این ماه نشد این ماه این داروهارو که فکرکنم 10-15روز بیشتر طول نمیکشن رو استفاده میکنم البته با شیاف های قبلی که داشتم ماه آینده یعنی شهریورماه روز چهارمpمیرم پیششون که اخرین دوره میشه و اون روز 5تاشیاف میدن استفاده میکنم تموم میشه و دیگه میتونم اقدام کنم برای یه نی نی سالم و ناز و توپول که میشه نفسم و همه کسم

یا خدا به امید تو...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان یاسمن و محمد پارسا
28 تیر 92 16:19
ایشالاه این دفعه بعد از مصرف داروها عکس یه نی نی خوشگل


الهی آمیننننننننننننن
آبجی عارفه
29 تیر 92 2:06
الناز جون مراقب خودت باش.


چشم عزیززززززززززززززم
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
29 تیر 92 14:23
سلام عزیز دلم خوبین
عزیزم ببخشید مزاحم شدم دوقلوهای من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردن اگه براتون زحمتی نیست کد 673 رو به
شماره 20008080200 بفرستید ممنون میشم


سلام عزیزم
رو رای من حساب کنین فدات و فدای دوقلوهات