دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

خواب رویایی یا نذر قبول شده

1392/4/28 13:57
414 بازدید
اشتراک گذاری

توپست قبلی فراموش کردم از خوابم بگم

نمیدونم اسمشو بذارم خواب،رویـــــا!!!هنوزم که هنوزه یادم میفته یه حالی میشم

خواب دیدم بیمارستان بستری شدم برای زایمان و دارم تو بیمارستان قدم میزنم

بعد یهو دیدم روتختم و زایمان کردم وتموم شد آوردن نی نی رو دادن بغلم بهم گفتن الناز خانم چشمتون روشن مبارکه نی نی تون دختره

یا خدا انقد خوشحال شده بودم نی نی رو برداشته بودم بغلم کل بیمارستان همه اتاقارو میگردوندم خیلی خوشحال بودم بعد دیدم توسالن بیمارستان زانو زدم و همش سجده میکنم وباصدای بلند میگم خدایا شـــــکرت خدایاشکـــــرت

امروز صبحم که با مامان جون یاسمن عزیزم حرف زدم بهم گفت که رفته امام زاده و نذری رو که برای من بوده رو ادا  کرده وبرام خیلی خیلی دعا کرده

وقتی این حرف دوست جونم رو شندیم حیرت زده شدم مطمئنم خدا نذر دوستمو که برای من بوده انقد دلش پاک بوده قبول کرده مطمئنم چون منم اون خواب رو دیدم

یعنی خدا جونم امروز حال عجیبی داشتم همش یه ذوقی میکردم که نگووو

من همه جوره شاکرتم خدای مهربونم ولی اگه خوابم تعبیربشه ویه نی نی سالم وناز بهم بدی و جمع سه نفره مون رو ببینم دیگه نمیمیرم....

خدایـــــــاشــــــکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان سويل و اراز
28 تیر 92 1:34
سلام دوست عزيزم اراز كوچولوي من مسابقه ني ني شكمو شركت كرده اگه دوست داشتي 309 بنويس و به شماره 20008080200 ارسال كن تا به لطف شما ارازي ما برنده بشه ممنون از محبتتون
بهار مامانه برسام
28 تیر 92 3:45
گلم برات از صمیم دل دعا میکنم خوابت تعبیر بشه و خداوند یه نی نی ناز رو بهتون هدیه کنه
از جده ی سادات میخوام خودش بهت یه فرشته ی خوشگل و ناز هدیه بده


سلام بهار جان خوبین عزیزم
خیلی ممنونم مرسی از لطفت
رای منم حساب کن خانمی
بهار مامانه برسام
28 تیر 92 3:46
خاله جون مهربون برسام من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد برسام 403 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 403 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 403 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای برسام رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیای وب برسام تویه پست ثابت وبش عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت خاله جون مهربون ارسال کد 403 به شماره 20008080200یادت نره ها برسام رویه رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
خاله پارمیدا
28 تیر 92 10:18
تایتانیک
ــــــــ||ــ
=”………….”—
___t/,_. …………. ,_
/ __________________



با همه مسافراش فدات . . .پیش ما هم بیاو اگه دوست داشتیبه نی نی ما همم رای بدهکدش269

ممنونم عزیزم پیام دادم رای هم اضافه شد
سودابه
28 تیر 92 11:18
نی نی جونم سلام.نوه گلم محمد متین در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده اما من قبلا با همراهم به نی نی های دیگه رای دادم لطفا تو لوطی گری کن و بهش رای بده کد ش683است که باید به شماره 20008080200ارسال بشه قبلا از رایتون سپاسگزارم به خونه وب من و نوه های گلم تشریف بیارین خوشحال می شیم.
آبجی عارفه
28 تیر 92 13:18
عزیزم الناز جون خدا خودش هواتو داره گلم......
دختر تو خواب رحمته گلم...انشاالله این رحمت همون نی نی نازته....
جووووووووووووووونم.......انشاالله به زودی خخبرای خوش بشنویم به شرطی مامان نی نی ناامید نشه ...


مرسی عزیزم فداتشم خیلی خانمی
امیدوارم و با حرفای شیرین تو امیدوارتر