دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

خوشحالیه نصف ونیمه

1392/4/25 20:59
265 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی جووووووووووووووووونم  خیلی خوشحالم امروز با دخترخاله سمیه که دوستش از گیاه درمانی اقای شفیع پور نتیجه گرفته بود امروز تماس گرفته بود یکم ناله کردم که سمیه دیگه نمیتونم جوشوندنی ها رو بخورم خیلی سخته یهو نمیدونم چی شد سمیه برگشت گفت دوستش سه بار رفت پیش اقای شفیع پور منم که حس میکنم دیگه نمیتونم جوشوندنی هارو بخورم و حس میکنم دیگه خوب شدم یعنی دیگه جمعه یاپنجشنبه اخرین باری هستش که میرم پیش اقای شفیع پور

خداجونم شکرت میکنممدیونتم خداجوونم چون اولش خواستی از این طریق خودم خوب شم بعد نی نی بهمون بدی من میدونم و شک ندارم

امروز و فردا وپسفردا اخرین روز استفاده از جوشوندنی هاست

مامان جونا  نی نی کوچولوهای نـــــــــــــاز دعام کنین

اگه روزی برسه که منم یه پست بذارم که نی نی منم توراهه دیگه نمیمیرم 

یا خدا تواین ماه عزیز  دل همه ی بنده هاتو شاد کن

یاعلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان منتظر
25 تیر 92 22:04
سلام الناز جون خوبی؛ انشاالله که بزودی شما هم جواب میگیری عزیزم شما هم از دعاهای خودت مارو بی بهره نذار


سلام فداتشم مرسی عزیزم
مامان خانومی
26 تیر 92 2:26
سلا
دوست عزیزم
با دلی شکسته با صدایی لرزون بیاد با هم دعا کنیم برای هم
شاید تو این روزا دلمون شاد بشه برای هم دیگه
بیان با هم طعم خوب مهربانی خدا رو درک کنیم
بیا وقتی به یه در بسته بزرگ تاریکی رسیدیم
بازم بگیم خدایا من ازت سیر نمیشم
دوستداشتی بیا به من منتظرم سر بزن
اینم رمز من2821.
راستی رمزمو پاک کن از نظم عزیزم
به امید روزی که دلت معجزه داشته باشیو و برام دعا کنی


سلام فداتشم اصلا وبت باز نمیشه چیکارکنممممم
مامان خانومی
26 تیر 92 2:27
سلام
چطوری عزیزم
به خدا سرم شلوغه
الناز انقد دلم روشنه
انشاا... بعد ماه رمضون میاییم خونتون


سلام عزیزم ممنونم فقط شرمنده نشد بشناسمتون
میشه لطفا معرفی کنین
مامان امیررضا
26 تیر 92 3:19
عزیزم ایشالله خدا به آرزوهات برسونه
داره صداتو میشنوه
دلم روشنه که ایشالله یه نی نی تو راهه فدات شم
مواظب خودت باش



سلام مامی جووووووووووونم خوبی عزیزم
خدا از دهنتون بشنوه عزیزم خیلی ماهییییییییییی خدا انشالله هر حاجتی دارین تواین ماه عزیز رواکنه الهی امین
آبجی عارفه
26 تیر 92 4:42
ایشالا ایشالا ایشالا ابشالا ایشالا...
مامی ارمیا
26 تیر 92 10:05
الناز جون باور کن همیشه به یادتم.انشالله خدا حاجتتو تا عید فطر برآورده کنه .الهی آمین
نگران نباش عزیزم


مامانی جون سلام عزیز مفداتشم خانمی خیلی گلی خدا انشالله هر حاجتی دارین رواکنه و کنار خانواده ی سبزتون زندگی شادی داشته باشین بووووووووووس خانمی
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 تیر 92 10:58
ایشالاه به زودی با خبرهای خوش


انشالله
ملیساجون
26 تیر 92 18:23
عزیزم انشاالله به زودی به ارزوی دلت میرسی وامیدوارم هیچ وقت ناامید نباشی.


سلام مرسی عزیز دلم ممنونم فداااااااااااااااااااااات
✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
27 تیر 92 1:38
سلام گلم انشالا که حتما نتیجه میگیری
با این احساسات زیبات دوست دارم زودتر پست های بارداریتو بخونم انشالا


سلام مامانیییییییییییییییییییی
انشالله عزیزم
خیلی دلم روشنه توکلم به خداست
ممنونم سبزباشید دوستممممممممممم
عاطفه
27 تیر 92 1:51
انشاالله که الناز جونم خبر خوش بمون میده ........انشاالله منم خبر خوش عروسیمونو به زودی بدم......



سلام عزیززززززززززززم ممنونم سلامت باشی
فقط شرمنده من نتونستم وب شمارو بازکنم لطف میکنید....
انشالله که خوشبخت میشین عزیززززززززززززززم
ساغر
27 تیر 92 17:31
اایشالا یه نی نی خوشمل و تپل و مامانی گیرتون بیاد


سلام مرسی ساغرجان عزیزم موفق باشی