دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

چقد سخت میگذره این روزا

1392/4/24 0:39
543 بازدید
اشتراک گذاری

      همه نیــــــاز من

                                        ســــــــلام

مامان جان دارم به سختی روزه میگیرم خیلی سختمه ازظهربه بعد کل تنم داغ میشه و همش باآب پاشم یا پاشویه میکنم و جلوکولرم...

اه تنهایی هم از یه طرف بابایی از صبح رفته و فرداعصرمیاد منم خونه بابایی هستم و دلم خیلی برای بابایی شماتنگه مامانی  این جوشوندنی ها بیچارم کردن حالامجبورم یه لیوان موقع سحری بخورم یه لیوان بعدافطار و قبل شام ولی دیگه انگار اخراشه اخه دوست دخترخاله سمیه که رفته بود پیش آقای شفیع پور بهش گفته بود هروقت دیگه واقعا نتونستی بخوری مطمئنا خوب شدی وای خدا دعای شب وروزمه که دیگه ازاینا نده چون واقعا خیلی سخته حالا چهارپنج روزمونده تا جوشوندنی هاتموم شن نمیرم واینارو بخورم تموم شن میرم بازپیش اقای شفیع پور خداخودش کمکم کنهفداتشم الانم میرم لالاکنم انقد دلم میخواست الان بودی و همه کار واست میکردم نفسم انشالله که زودی بیای و دل همه مون رو شاد کنی چون بابایی خیلی دلش تورو میخوادت

دوشب پیش بود فک کنم برخلاف همیشه که دلداریم میداد یهو برگشت گفت الناز من نی نی میخوام واگه امسال نی نی نیاد میمیرمخدایا به حق همین ماه عزیزت بخاطر دعاهای موقع سحرم همه ی منتظرارو حاجت روا کن و برای من و همسرمم یه نی نی سالم بده تا به ارزومون برسیم

یاخدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان یاسمن و محمد پارسا
24 تیر 92 4:20
امین برای دعاتون انشالاه حاجت روا بشید امین


الهــــــــــــــــی آمین عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
24 تیر 92 4:24
عزیزم بهتون گفتم من هیچ چیز نمی خوردم فقط همون شیافه بود به خاطر همون خارشی که گفتید داشتید منم مطمئنم که خوب شدید عزیزم اما راجب جوشونده چون نمی خوردم اطلاعاتی ندارم حتما ایشون که استفاده کرده می دونهامیدوارم موضوع حل شده باشه و دیگه این جوشونده تلخ و نخوری


بله حق داری
امیدوارم دیگه اخرین بار باشه که این دوسه روزه جوشونده میخورم
آبجی عارفه
24 تیر 92 14:07
سلام............ناراحت شدم..ایشالا نی نی بیاد جبران تمام ناراحتیا و خستهگیا و ناراحتیا....


سلام عارفه عزیزم خوبی خانمی؟داداش و مامان باباخوبن؟
مرسی عزیزم الهی آمین
مامان یاسمن و محمد پارسا
24 تیر 92 14:36



قـــــــــــــــــــــربانت