دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

اولین روزه ی ماه رمضون ومنه تنها

1392/4/20 11:06
216 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

                       

 

 خدا جون دیشب از ته دل برای زود اما سالم اومدن نی نی نازم دعا کردم و ازت خواستم حاجتمو رواکنی واولین روزه ی امسال رو هم گرفتم ولی بازم تنهام اما انشالله سال بعد یه نی نی نازوتوپول بغلمه آمین

نفس مامان سلام

عزیزم دوروزه بدجوری خارش  دارم همش اذیت میشمنمیدونم چیکارباید بکنم

دیروز قبل ظهربا خاله ژیلا بیرون بودیم رفتیم خرید بعد من برگشتم خونه وسایلامو برداشتم زودی باآژانس  رفتم خونه باباییم چون قرار بود عصری  با زن عمو عمه و مامان بزرگ زینب بریم خونه ی اشکان اینا بخاطرنی نی جون که اسمشم سبحان گذاشتن شبشم عمه فرحناز اینا خونه ی باباایرج اینا دعوت بودن ماهم که عضو ثابت اون خونه ایم

 امروزم که روز اولیه که روزه ایم البته بابایی بخاطر مسافرت هاش نمیتونه روزه بگیره

یکم پیش با مامان یاسمن ومحمدپارسا که حرف زدیم خیلی امیدوارشدم قربونش برم قبل اینکه من بخوام وبدونم برام نذر کرد تا وقتی حاجت رواشدم نذرو اداکنه منم خودم نذرکردم تابموقعش رفتم قم حلش کنم خدایا همه منتظراتو تواین ماه عزیز حاجت رواکن

یـــــــــــــــــاخدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان یاسمن و محمد پارسا
19 تیر 92 18:42
عزیزم ممنونم از لطفتون ایشالاه حاجتتون را می گیرید فقط اگه میشه اسم منو حذف کن همون مامان یاسمن و محمد پارسا خوبه بعدا علتش و بهتون می گم ممنونم عزیزم ایشالاه حاجت روا شید راستی نظرم و تایید نکن حذفش کن این نظر و می گم که الان نوشتم ممنونم عزیز دلم
آبجی عارفه
19 تیر 92 21:41
سلام الناز ...دعاتون کردم عزیزم...منم دعا کنید توروخدا ....به خدا سفارش منم بکنین حاجتمو بگیرم نامردم شاکرش نباشم....
راسی قبول باشه جییییییییگر..
یه عالمه بووووووووس برا الناز جونم..
ایشال نی نی بیاد دل هممون همتون شاد بشه


سلام اجی عارفه جوونم مرسی فداتشم تو لایق بهترینهایی دعای توام مطمئنا میگیره و منم برات دعا میکنم بخاطر دل پاکت خدا همیشه چشش رو تو باشه یا علی
عاطفه
19 تیر 92 21:42
سلام عزززیییییییزممم انشالله نی نی شما زود زود زمینی بشه خانم خانما...راستی وبمو تازه راه انداختم خوشحال میشم بهم سر بزنی عزیزم ..ممنون..


سلام عاطفه جون خوبی عزیزم
وبتو دیدم
تبریک میگم بخاطر اینهمه خوشبختی
شادباشی عزیزم کنار همسرماهت
مامان یاسمن و محمد پارسا
20 تیر 92 2:03
سلام عزیزم خصوصی
مامان یاسمن و محمد پارسا
20 تیر 92 2:20
عزیزم ممنونم از مهربونیت من که کاری نکردم ارزو می کنم زود زود به مراد دلت برسی عزیزم امیدوارم خدای مهربون حاجت همه را بده دوستتون دارم زیاد


فداتشم خانمییییییییییییییییییی
خیلی بزرگواری عزیزم
انشالله شماهم هرگز غم نبینی من بیشتر دوست دارم عزیززززززززززم
مامان یاسمن و محمد پارسا
20 تیر 92 2:26
خصوصی عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
20 تیر 92 10:47
خوشگلم خصوصیت و برو حتما چک کن


چشم عزیزم متوجه شدم اشتباه از من بد حتما حلش میکنم
مامان یاسمن و محمد پارسا
20 تیر 92 11:13
ممنونم عزیزم فدات بشم اشکالی نداره پیش میاد خدایش تا امروزمن اینجوری بودمالان اینطوریممنونم از لطفت عزیزم


فدات ببخش دیگه شرمنده
یه نگا بنداز ببین من کامنتهایی که اسمتو اوردمم حذف کردم تا مشکلی پیش نیاد اگه بود خبربده کدوم پست تاحذفش کنم
هدیه
21 تیر 92 17:32
قبول باشه عزیزم برای منم دعا کن
انشالله به حق این ماه عزیز خدا بهت یه نی نی ناز و سالم بهت بده گلم


هدیه جان ممنونم عزیزم انشالله شماهم حاجت رو اشی گلم
آناهیتا
22 تیر 92 10:56
سلام عزیزم الناز جون من شمارو به بازی وبلاگیم دعوت کردم و امیدوارم که شرکت کنی منتظر حضور گرمت هستم رمز:Iindoriam