دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

آخ جووون

1392/4/15 18:39
268 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی مامان فدات بشه ای کاش دخمل بشیهرچند اصلا فرقی نداره ها ولی اون روز که رفتیم برای نی نی پسرعموی  بابا کادو بخریم یه دست لباس صورتی دخترونه خال خالی سفیددیدیم ای خدا انقدخوشکل بود که نگو به بابایی گفتم تورو خدابخریم گفت الناز اگه از الان بخریم بیشتر بهم میریزی راستم میگفت ولی الان نمیدونم چی میگفتیم یهویی گفت چی میخوای بخرم برات ؟بهش گفتم نمیدونم بعدیهو گفت میدونم تودلت چی میگذره اون لباس صورتیه رو میخوای؟منم از خدا خواسته گفتم اره اون و یه چی دیگه گفت باشه میخریم اما اگه نی نی پسرشد چی؟گفتم واسه خنده هم شده یه بار تنش میکنیم عکس میگیریم میدیم دختر داداش من یا ابجی داداش تو...

خیلی ذوق کردم واسه همین میخوام دخمل باشی تایه دوست خوب برای مامانی هم باشی عزیزم والا پسرهم باشی اندازه ی یه دنیا ارزش داری برای مامان و باباعزیزدلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان سارا
15 تیر 92 18:47
ای جان انشالا هرچی هست سالم و سلامت باشه گلم مبارک باشه


ُسلاام عزیزم
خوبین
ممنونم فداتشم توکل برخدا
مرسی
ضمنا به النای عزیزم رای هم دادم خیلی نازه خدا حفظش کنه
یاعلی
مامان سارا
15 تیر 92 18:48
سلام دوست عزیزم النا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم اگه امکانش بود بهش رای بدید،کد 138 به شماره 20008080200 پیامک کنید.متشکرم (elenanaz.niniweblog.com) خوشحال میشم به ما هم سر بزنید. لطفا با گوشی خودتون همسرتون و مامانتون و دوستاتون اصلا هرکسی که گوشی دستش میبینین پیامک کنید تا 18 مرداد
مهلا میر
15 تیر 92 19:01
سلام عزیزم دختر من تو مسابقه نینی ها شرکت کرده خوشحال میشم بهش رای بدی اینم عکسش http://www.niniweblog.com/images/festival92/484.jpg کد عکسش 484 شماره اس ام اس 20008080200
هدیه
15 تیر 92 19:36
سلام عزیزم انشالله به زودی به حاجت دلت می رسی عزیزم به منم سربزن خوشحال می شم
آبجی عارفه
16 تیر 92 14:53
عززززززززززززززیزممم.مامان مهربون ایشالا زودی نی نی جون بیاد....


ایشالله مرسی
خاله الهام
17 تیر 92 11:12
در خلوت شب ز حق صدا می آید / از عطر سحر بوی خدا می آید
با گوش دگر شنو به غوغای سکوت / کز مرغ شب ، آواز دعا می آید . . .
عزيزم يادت نره ما رو هم دعا كنيد
خيــــــــــــــــلي خيـــــــــــــلي
التماس دعـــــــــــــــــــــــا


ُسلام
قربانت عزیزم مرسی التماس دعا داریم عزیزم
مامان حسین جون
18 تیر 92 21:42
حلول ماه مبارک رمضان ، بهار قرآن ، ماه عبادتهای عاشقانه نیایشهای عارفانه و بندگی خالصانه را به شما تبریک عرض میکنم . . . التماس دعا
دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
19 تیر 92 15:08
دوست بزرگوار الناز عزیز دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.
عاطفه مامی الای
19 تیر 92 16:07
الناز جون من باردارم ،لی میخ،ام سقط کنم کار خدا رو میبینی .هم دیابت دارم .هم رماتیسم .اعصاب هم که ندارم .کاش میتونستم نگهش دارم ولی نمیشه .هر دو تو خطر میوفتیم کاش خدا عوض من به تو میداد


سلام عاطفه جونم خوبی عزیزم؟
چن ماهته خانمی؟
دیگه قسمت همینه
اگه اینطوره و جون خودتم به خطرمیفته همین کار که میگی بهتره خیلی مواظب خودت باش خانمی