دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بازی وبلاگی...

1392/4/15 12:07
211 بازدید
اشتراک گذاری

غزاله جونم مرسی ازبابت دعوتتقلب

1.بزرگترین ترس توزندگیت چیه؟روزی برسه که خانوادمو نداشته باشم

2.اگه 24ساعت نامریی بشی چیکارمیکنی؟میرم تو دل آدما ببینم واقعا دوسم دارن یاتظاهره

3.اگه غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن 5الی12حرف رو داشته باشه چیه؟عشق و سلامتی

4.ازمیان اسب و پلنگ وعقاب کدومو دوست داری؟پلنگ

5.کارتون مورد علاقه ی کودیکت چی بوده؟وروجک وآقای نجار

6.درپختن کدوم غذا مهارت نداری؟اونایی که بلدمو خوب میپزم

7.اولین واکنش موقع عصبانیتت چیه؟جواب طرف و میدم لجبازی هم میدم اگه شوشوکنارم باشه میشینم دل سبر گریه میکنم

8.بامرغ،اورانیوم،دریاوخسته جمله بساز؟سوار بر مرغ دریایی بودم خسته از کشف اورانیوم
 ولی من در خواب بودم

9.دوبیت شعر که خیلی دوست داری؟

دیوانه اگرمسجد ادینه بسازد     یاسقف فرو  ریزدو یا قبله کج آید

10.اگه بخوای با تونل زمان به یه روز زندگیت در گذشته وآینده سفرکنی کجاست؟روزعقد و تولدم....آینده:روز زایمانم

11.چه رنگی هستی؟طلایی

12.اگه بخوای از ایران بری کدوم کشور رو انتخاب میکنی؟استانبول

13.بهترین sms inboxچیه؟آرزویم برایت این است:درمیان مردمی که می دوند برای زنده بودن ارام قدم برداری برای زندگی کردن...

14.اگه قرار باشه سه نفر از عزیزانتو دعوت کنی چه کسانی هستن؟مامان بابا داداشم وشوشومم که هستن

15.اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه زندگیت حذف کنی چیه؟زودرنجی

16.کسی رو بخوای ملاقات کنی؟بابا بزرگ خدابیامرزم که هرگز ندیدمش

17.اگه بخوای اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کنی؟روزنه های امید

18.خصوصیت اخلاقی؟هرگز کسی رو نمیرنجونم فقط باشوشو لج میکنم که بعدش سه سوته قربون صدقه اش میرم

19.کاشکی؟کاشکی نی نی زودی بیاد و دیگه تنهانباشم

سه تا از دوستانی که دعوا میکنم

ابجی عارفه جونم

امینه جونم

عاطفه جون مامان الای عزیزم

 







پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آبجی عارفه
16 تیر 92 14:54
مرسی الناز جونم که دعوتم کردی...بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس


وظیفه بودگلم