دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

جای نی نیم تو دل مامانیش خالی

1392/5/13 16:11
571 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی     جای       تو     خـــــــــــــــــــالـــــــــــی

 

                                                                

مامان باز بدجوری امروز  هوستو کرده همه کسم

نی نی جونم اگه توبودی باهمدیگه خونمون میموندیم وقتی بابایی نبود

یا دوتایی میومدیم خونه بابابزرگ  وای مامان جان یه جوری ام امروز کاش بودی

کــــــــــــــاش

حرفام برای خودم که خیلی تکراریه ولی مامان خیلی دلتنگته جوجوم

کاش آقای شفیع پور یه جورایی تشخیص بده که خوب شدم و دیگه از اون جوشوندنی ها نخورم هرچند 

اگه لازم باشه بـــــازم میخورماما مامان جان قبل اومدن تو خودم باید خوب خوب شم

آخه چه فایده داره تو وقتی بیای که مامان خودش بدحالهپس

دعا کن مامانی زود مشکلش حل بشه و آماده شه برای اومدنت این بار دوره کامل گیاه

درمانی رو طی میکنم بعد که دیدم بازنیومدی با بابایی میریم پیش دکترراضیه خوش فطرت

آخه بابایی اون روز میگفت خانم همکارش دوسه سالی نی نی دارنمیشد یه بار که رفته

پیش دکتر خوش فطرت با یه قرص باردار شده توکل برخدا منم خیلی دوس دارم یه روز 

برسه که خبر نی نی دارشدنمون رو به همسر عزیزم وبه خانواده هامون بدم

خدایا یعنی میشه؟

عزیزم الان بابایی بهم زنگ زد  گفت سفارشاتت رو از بانه خریدم منم تشکرکردم قربونش بشم خیلی آقاست من انقد بدم یعنی لیاقتم این شوهر خوبه خداجونم؟ممنونم خدایا

راستی  امروز نـــــــــــی نــــــــــــی سایت عضوشدم و خوشحالم چون این اواخر هرکاری میکردم نمیشد عضوبشم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمر.مامان پارسا.
13 تیر 92 11:09
سلام عزیزم
به نی نی سایت خوش اومدی


سلام خانمم
مرسی گلم
آبجی عارفه
16 تیر 92 14:58
سفارشاتتون مبارک مامانی...


فدات بشم عزیزدلممممم مرسی