دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

خوش گذشت...

1392/5/15 12:42
379 بازدید
اشتراک گذاری

           

ســـــــلام فرشته کوچولوی آسمونی من

یه دنیا دوست دارم و لحظه به لحظه رو به یادت سپری میکنم تا بیای خوشکلم

                                  

عزیزم دیروز به مامانی خیلی خوش گذشت

سرظهری بامامی جونم اومدیم خونه ما سرراه خریدم کردیم و شروع کردیم به اشپزی ساعت 5اینابود لیلا(دخترعموی مامانی)اومد قبل افطارم بابا و مامان بزرگم و بعدشم خانواده عموم و بعدشم داداشم تنها که متاسفانه زن داداشم نبود و جاش خیلی خالی بود

شام خوردیم یکم دور و بر و جم و جور کردیم

بعد مامانی کیک رو آماده کرد

مامانی ازاینکه دور هم بودیم و همه خوشحال بودن خیلی راضی بودم

بابایی و داداشی و مامان بزرگم زحمت کشیدن  کادوشون نقدی بود و زن عموم یه کادوی خیلی خوشکل

همسری عزیزم بابایی شماهم کلی برام خرید کرده بود لباسی که خیلی دوسشون داشتم...

فداشون بشم همینکه برام اهمیت داده بودن یه دنیا می ارزید...

عزیزم انشالله سال بعد توباشی و بزرگترین شادیم بشی نفسم

راستی مامانی دیروز......     EHEEEEEEM.....و امروزم قراره بریم پیش اقای شفیع پور...

برای عصر قرار  داریم...خیلی خوشحالم خدا خیلی لطف بزرگی بهم کرد چون اگه مث هرماه 4مش مریض میشدم درمان نهایی اقای شفیع پور میموند برای ماه آینده اما قربون مصلحت خداجونم بشم چن روزی به تاخیر افتاد و منم داروهامو تموم کردم و هماهنگ شدیم که این ماه برم خدمتشون...خدایا ممنونم که طوری جور کردی که زودتر برای نی نی اقدام کنیم...

خــــــــــــــدایاشـــــــــــــــــــکرت

امروز بابایی رفته سلماس زودترمیاد منم الان کلی کاردارم باید به کارام برسم تا بابایی اومد پیشش باشم....

عزیزم خیلی دوستت دارم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان یاسمن و محمد پارسا
15 مرداد 92 10:29
مبارکه عزیزم خوشحالم دستشوندرد نکنه ایشالاه همیشه شاد باشی و سلامت


درود مرسی عزیزززززززززززززززززم همچنین
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 مرداد 92 10:29
خصوصی عزیزم


اهان خصوصیه
فکرکردم پیام گذاشتین برام
به هرحال امیدوارم هرچه زودتر مشکلتون حل شه دلتون واشه
و شادیاتون زیادشههههههههههههه
آبجی عارفه
15 مرداد 92 14:29
خداروشکر عزیزم که خوش گذشته خانم بلا.......بح بح عجب کیک خوشملی..خوشمزه بود حالا؟؟؟


فداتشم خانمی ابجی جوووونم
عزیزممممم اره جاتون خیلی خالی بود فداتشم
مامان حنانه زهرا
15 مرداد 92 15:10
ایشالله همیشه به خوشی وشادی گلم


سلام عزیزم خوبی؟کم پیدایی ها خانمیییییییییییییی
فدات شم دختر نازتو میبوسم خدا حفظش کنه
مرسی گلم شادباشین