دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

مادرانه

1392/5/13 16:07
523 بازدید
اشتراک گذاری

فـــــــــــــــــــرزندم دلتنگت هستم 

همیشه گیجم بخاطر نبودنت

چه بچگانه ناز میکنی برای آمدنت

و چه مادرانه صبر کرده ام برای در آغوش کشیدنت

دلبندم حست میکنم

میدانم که نزدیکی

درهمین یک قدمی 

ظهورسبزت را در دلم حس  میکنم

ایمان دارم به آمدن و ماندنت

روزی که تو را اولین بار به آغوش میکشم 

مادرانه ی خودم را باتمام وجود حس می کنم

روز وقای به عهد عاشق و معشوق است

 

مامانی نمیدونم چرا دلتنگتم اینارم همینطوری بی محتوا نوشتم....

خیلی دوست داریم عزیزم 

فردابابایی میره سقزوبانه  و من میرم خونه باباایرجی و فرداش میام و شبم که تفــــــــــــلدمه

عاشقتم همه وجودمن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عاطفه
13 مرداد 92 1:15
عزیزم.....الناز جون فدات غصه نخوریا....
دوباره وبمو درست میکنم امیدوارم خراب نشه..


ُسلام عزیزم
خوبی
نه یهو دلم هوای نی نی کرد غصه نمیخورم نگران نباش
فداتشم
امیدوارم....بوس
مامان خانومی
13 مرداد 92 2:02
سلام
عزیز ابجی
عزیز دلم میدونم روحیت خوبه یعنی عالیه
میدونم میتونی بار سنگنین یه نینی رو به دوش بکشی
پس مطمئن باش میده خدا یه نینی ناز بهت
آپم



سلام مرسی عزیزم امیدوارم
مامان یاسمن و محمد پارسا
13 مرداد 92 13:19
عزیزم ایشالاه به زودی از نی نی جونمون برامون می نویسی


انشاالله
آبجی عارفه
13 مرداد 92 14:29
نی نی زودی بیا هممون منتظرتیم تو ایستگاه دنیاووووبدو بیا که یه کلی آدم با یه مامان و بابای مهربون چشم براهتن عزیزم......


الهییییییییییییییییییی فدات شم عزیزززززززززززززم