دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

همه چی آرومه من چقد...

1392/4/12 16:13
205 بازدید
اشتراک گذاری

درود بر نی نی نــــــــــــــــاز و مامان باباهای محترم

نی نی ناز خودم در چه حاله؟

مامان فدات بشه جوجو کوچولوم چن روزی نبودم و ننوشتم خیلی دلم میخواست بنویسم اماانگار حرف و جمله ای توذهنم نبود که ثبت کنم

منم و دوجور جوشوندنی که صبح و شب میخورمشآقاهه گفته بود که بعد استفاده ی این جوشوندنی ها شارژ وسرحال میشی و من الان کلی حالم خوشهنانازی امروز با خاله ژیلا(دوست و نفس مامانی)رفتیم بیرون چن ماه بود ندیده بودمش خوش گذشت رفتیم فروشگاه رفاه خرید کردیم اومدیم یه چن تا مانتو دیدیم البته برا خاله زیلا چون بابایی زحمت کشیدن  برابنده روز قبلش پارچه ژرسه و کفش اسپورت خریدن ...و بعدش نهارخوردیم و اومدم خونه یکم کارتوخونه و دوش بعدش اماده کردن  نهارو ساعت7:30شدن همانا...

بابایی تشریف فرماشدن 15-20دیقه ای غذاشو خورد لباساشو برداشت رفت استخر میگم اخه بی انصاف یکم استراحت کن تو خستگی نمیفهمی از صبح سرپایی حالا هم میری استخر؟خلاصه رفت

جمعه باشوشوجونم رفتیم خونه باباوداداشش دلم خیلی برای پارسا جونم تنگ شده بود دیدمش بوس بارونش کردم عزیزم رو

دوروزپیشم رفتیم برا نی نی پسرعموی بابایی(اشکان و لیلا)کادو گرفتیم از سیسمونی ازاون شیشه شیرای بزرگ که داخلشون چن مدل چیز میز هستن که صدامیدنازاوناخریدیم فکرکنم 16این ماه وقت زایمانش باشه خدا سلامتی بهشون بده

بعد اینکه امروز که باژیلا بیرون بودیم هدف این بود که بریم کلاسی ثبت نام کنیم من بیشتر کلاس ویولون مدنظرم بود ولی فعلا70-80%درصداحتمال داره بریم فتوشاپ معلوم نیس چن باردیگه نظرمون عوض شه

فردا شوشو جونم سقزوشبش بانه هستش ومنم خونه باباییم میمونم وپسفردا پنجشنبه پدرشوهر عمه ام چهلمشه میریم باغ رضوان ومسجدو...

خلاصه که من جدیدا سرشارم از انرژی و میدونم که بعد دوره ی گیاه درمانیم یه نی نی میارم هـــــلو جیگر ناناز پسر یا دخترم اصلا فرقی نداره ولی دخترباشه دوست خوبی برام میشه عزیزدلم

به امید اون روز جینگول مامان

                                                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله الهام
12 تیر 92 8:53
الناز جونم ان شالله خريد سيسموني ني ني خوشكل خودت باشه
منم ويولون خيلي دوست دارم حتما ياد بگير
انشالله كه ناز پري يا قند عسلت هر كدوم كه شد زود زود بياد پيش مامان الناز كه خيلي ماهه


سلام خانمیییییییییییی خوبی فداتشم؟
مرسی عزیزدلممممممممممممممممممممم
اره خیلی دوس دارم ویولون
ببینیم چی میشه
مرسی فداتشم انشالله شماهم به همه ارزوهات برسیییییییییییی و خوشبخت خوشبخت بشییییییییییییییییییییییییی
عاطفه
12 تیر 92 12:41
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید
عاطفه مامی الای
12 تیر 92 23:00
الناز جون بارداری؟ آخه بالای وبلاگت نوشتی ۳ روز و ۱۱ ساعت نی نی تو دل مامانشه .بهم فوری خبر بده
بیاوبم با ۶ پست مسافرت آپم


سلام عزیزم
نه فداتشم اون مال تنظیماته که جورنیس