دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

گیاه درمـــــــــانی

1392/4/7 14:44
288 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی جونم سلام فداتشم عزیزم

مامانی چقد امیدواره و میدونه که این بار خیلی زود میای البته بعد اینکه داروهامو کاملا استفاده کردم واقدام کردیم برای اومدنت چون فعلا تعطیله  و اقای شفیع پور گفتن باید کل داروها تموم بشن بعد اقدام کنیم وگرنه زبونم لال نی نی عیب دارمیشه پس فقط بخاطر تو نی نی جونم

جمعه 7 تیر :امروز اولین بار شیاف گیاهی رو هم استفاده کردم امیدوارم جواب بده

ضمنامامانی جونم عزیز دلم نیمه شعبان روزه گرفت و امروز بهم گفت که الناز بخاطر تو بود هو نذر کرده شال اینده به مراد دلت رسیده باشی الهی قربونش بشم و فداش بشم که انقد ماهه مامانی عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان یاسمن و محمد پارسا
7 تیر 92 16:59
عزیز دلم مطمئن باش حتما جواب می گیری البته اول خدا بعد منم از همین طریق باردار شدم


واااااااااااااااااااااااااااااای چه جالب
خیلی خوشحالم که ازهمین طریق نتیجه گرفتی
عزیزززززززم خداروشکر
برامنم دعا کن اخه خیلی امیدوارم
آبجی عارفه
7 تیر 92 23:05
انشالاکه نی نی زودی میاد جاتون خالی رفتیم مسحد جمکران اونجان دعاتون کردم..البته اگه لایق باشم و دعام بیگیره..



وای عزیزززززززززززززززززززززززززززم
خیلی هام لایقی و دعای شماست که میگیره
فداتشم خانمم
خاله الهام
8 تیر 92 10:30
واي ماماني ان شالله كه زود زود خبرهاي خوب بشنويم


مرسی الهام عزیززززززززم فداتشم خانمی
مامان الینا
8 تیر 92 22:49



بوووووووووووووووس مامییییی
خاله الهام
9 تیر 92 9:41
سلام عزيزم
ميشه لطفا يه سري به وبلاگ آرتميس كوچولو بزنيد دخملي ما با كد 220
توي مسابقه شركت كرده ودوست داره برنده بشه اما بدون كمك شما دوست خوبم نميشه
اگه لطف كنيد وبهش راي بديد ممنون ميشم اميدوارم بتونم لطف شما رو جبران كنم
اگه يه لطف خيلي بزرگتر هم كنيد وبا چند تا سيم كارت بفرستيدكه واقعاممنون ميشم


حتما عزیزم
شقایق
9 تیر 92 14:43
سلام عزیزممممم الناز خوشگلم حتما جواب میده فدات شم


انشالله خانمی
علی خوشتیپ
9 تیر 92 15:51
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
تا 17مرداد فرصت دارید اس ام اس بدید...
ممنون


به روی چشم
آبجی عارفه
9 تیر 92 18:37
الناز جون جدیدنا فکر کنم بی حوصله شدی عزیزم کمتر میای اینجا...درست نمیگم عزیزم...؟؟


عزیزم هم این هم اینکه یکم خودموسرگرم کردم
میرم بیرون ومهمون دعوت میکنم
ولی میام بازم
خاله پارمیدا
9 تیر 92 18:37
میارک باشه بیاین پیش ما


ای جوووووووووووونم نازی بخورمت نی نی کوچولوی ناز
الی مامی آراد
9 تیر 92 19:25
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 290رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون میشم
خاله الهام
10 تیر 92 18:35
سلام الناز جونم اومدم بگم خيلي مهربوني كه ميخواي به آرتميس كوچولو راي بدي
ان شالله ني ني كه اومد جبران ميكنم


سلام عزیز دلم
خوبی؟
فداتشم وظیفه ست هم شما هم آرتمیس ناناز برام عزیزین
قـــــــــــــربانت
مامان فرشته
11 تیر 92 1:55
انشالله که گیاه درمانی جواب بده و با خبر های خوب بیای عزیزم.


سلام عزیززززززززم
خوبین؟
انشالله و منم امیدوارم مرسی خانم گل
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 تیر 92 15:07
عزیزم ارزو می کنم به زودی با خبرهای خوش بیای

عزیزم خیلی ها به من می گفتند بی خودی تلاش می کنی دکترها نتونستند اونوقت دارو گیاهی این کار و بکنه تو یزد رفتی پیش بهترین دکترها که خدای این کارند اما من توجه نکردم با امید به خدا به کارم ادامه دادم و نتیجه خوبش و دیدم شما هم با امید به خدا تلاشت و بکن ارزو می کنم زود نتیجه بگیری




عزیزم سلام فداتشم که فازمثبتی همش

دیگه بیشتر امیدوار شدم

منم امیدوارم

خیلی امیدوارم

جوشوندنی ها رو میخورم 4-5روزم مونده تموم شن سخته ولی خوب میخورم

دومدلم محلول و یه چیز روغنی داده که میزنم پنبه میذارم داخل رحمم

واقعا جای سوال داره انقد متخصص میریم اوتا نمیفهمن چی به چیه اما با داروگیاهی مشکل حل میشه

و معجزه میکنه

یا خدا قربون کرمت بشم من

وشکر که نی نی ناز بهتون داده و برای منم میده انشالله


حالا تو کدوم نی نی با داروگیاهی مشکلتون حل شده؟یاسمن یا محمدپارسا؟
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 تیر 92 23:56
سلام عزیزم من تویاسمن مشگلم با داروگیاهی حل شد ایشالاه به زودی مشگل شما هم حل میشه




ُسلام گلم شبخوش

خوبین؟

خداروصدهزارمرتبه شکر

اره عزیزم منم برا دور دوم رفتم ببینیم خداجچیمیخواد خودم که عند امیدواریم

خانمی راستی....
بزنم به تخته چشم بدخواهاشون کوووووووووووور
چه دخترپسرنازی داریناااااااا
مال منم بعد داروگیاهی همچین دختری داشته باشم خدارو هرروز هزارباشکرمیکنم
عزیزم چن ماه بعد استفاده داروگیاهی حامله شدی؟
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 تیر 92 11:53
خوشحالم که امیدوار به کارتون ادامه میدید عزیز م خانمی که من پیشش


می رفتم زمان میداد مثلا به من گفت تا هفت ماه دیگه حامله ای و من 5 ماه بعد حامله شدم بعد من دارو نمی خوردم فقط یه چیزای داده بود بهش می گفت شیاف من اونا را داخل رحم استفاده می کردم امیدوارم شما هم به زودی جواب بگیرید


ُسلام خانمی
اره عزیزم برای منم جوشوندنی داده که یکی رو یه روز و دوبسته هستن که دوروزم اونارومیخورم و دو مدلم شیاف داده
یکیو روزا میذارم رنگش زرده میگه پماد ویکی هم پودر ومحلول هستش قاطی میکنم شبامیذارم
چه جالب خداروشکر نتیجه گرفتی امیدوارتر شدم بخدا عزیزم