دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

یاخــــــدا توکلم به خودته

1392/4/4 0:35
377 بازدید
اشتراک گذاری

          

همه نی نی ها  مامانا و باباها عیدتون مبارک

دیشب خونه باباایرج جون که بودیم  بعد شام موقع اومدن به خونه دیدم همسری مسیر رو اشتباه میره گفتم کجا؟گفت حالت خوش نیس بریم یه دوری بزنیممنم جدا حالم خوش نبود شب قبلش چون همسری ماموریت بود شب رو نهایتا2ساعت خوابیده بودم کلا چشام پف کرده بودن وزیرشون گود افتاده بود همسری هم تاببینه چش و چالم یاقیافم تغییر کرده آنی میفهمه و میگه چی شده؟خلاصه رفتیم خیابونارو گشتیم جشن بود شب با روز هیچ فرقی نداشت همه جا روشن ونورافشانی بعدش رفتیم پارک جنگلی خیلی کیف داد ادم بزرگا چه کیفی میکردن رو دستگاه ها بالاپایین میرفتن یکم حالم بهترشد اومدیم خونه...

روتخت که رفتم دیگه دقیقه طول نکشید خوابم گرفت...آخه جدیدا کم وبدخواب شدم


خداجونم امروز روز خیلی بزرگیه       امیدوارم همگی خوش باشیم

منم امروز برای اولین بار داروهای گیاهیمو استفاده کردم جوشوندم و سرکشیدم وای خدا   درسته نه بد بو بود نه تلخ ولی نمیدونم روغن گرچک خوردین یانه دقیقا همون طعم رو میداد وای خدا دوتا لیوان و نصفی رو سرکشیدم و استارت رو زدم میدونم خیلی سخته و با هر قطره خوردنشون ممکنه دل ورودم بیاد دهنم اما تحمل میکنم وبرای خاطر به دست آوردن نی نی نازم باید تحمل کنم چون من خیلی قوی امروز خوبی رو انتخاب کردم انشالله سال بعد همین روز نی نی بغلم باشه همین حرف رو اقای شفیع پور هم گفتن الهی آمینضمنا امروز تولد زن دایی النازهستشفرداهم تولد بهترین دوستم رفیق فابریکم ژیلاجونه تولدتون مبـــارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

عاطفه
3 تیر 92 19:19
سلام عزیزم ان شاالله مامانی.......


سلام مرسی عزیزم
آبجی عارفه
3 تیر 92 23:01
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام انشالله خانمی...عید شماااااااااااااام موبارک....
ایشالا سال دیگه نی نی تو بغل مامانیش باشه


سلام ابجی ناااااااااااااااااااااازم
ممنونم عزیزززززززززززززم
انشالله
و انشالله شماهم هرگز غم نبینی تنت سالم باشه کنارخانواده سبزت همیشه شادو لبت خندون باشه
هدیه گلی
4 تیر 92 0:42
سلام عزیزم . انشالله به حق این روز عزیز هر چی زورتر نی نی بیاد تو غلت تولد دوست جونی هم مبارک .


سلام عزیزدلمممممممممممم
خوبی گلم
ممنونم فداتشسم انشالله شماهم حاجت رواشی گل من
ممنونم
سلامت باشی
شازده امیر و رها بانو
4 تیر 92 2:06
سلام عزیزم انشاالله که سال دیگه این موقع یه نینی ناز تو بغلت گلم با تبادل لینک موافقید؟


سلام مامان مریم جووووووووون خوبین
ممنونم عزیزم انشالله حاجت روابشی عزیزم کنارخانواده ی سبزت
ممنونم با افتخار لینکتون کردم با اسم شازده امیر و رهابانو جووون
آیدا
4 تیر 92 8:29
سلام الناااااااااااااااز جون عیدت مبارک. قدم نورسیده مبارک. من بهتر شدم شما چطوری؟ همشو 1دفعه نخور ذره ذره بخور که حالت بد نشه . مثلا ما کلی تجربه داریما!! انشاءالله که نتیجه میگیری اما دوره درمان گیاهی طولانیه خودتو آماده کن صبور و قویییییییییی باش قوی قوی!
دقیقا متوجه شدی مشکل از کجاست که داری واسش دارو می خوری؟


سلام فداتشم خوشحالم از خبر خوشی که بهم دادی عزیزم
والله کسی که داروگیاهی میداد هم ازمایشاتموم رو دید اونم گفت هیچ کدوم مشکلی نداریم ولی گفت من چندین مورد این مدلی داشتم گفت داروهایی که خوردی و عفونتی که داری انباشته شده روی هم ونمیذاره منی به رحمت برسه الانم دئمدل جوشوندنی داده دئ مدی شیاف که با پنبه میذارن تو رحم اره قوی ام خدا خودش رحم کنه عزیزم
محبوبه مامان ترنم
4 تیر 92 15:20
چه روز خوبی شروع کردی. ایشاالله که این داروها اثر داشته باشه و نی نی سال دیگ بغلت باشه


اره عزیزم خودم که خیلی امیدوارم و چون روز عید شروعش کردم تا سال بعدم مطمئنم جواب میده
نيلوفر
6 تیر 92 14:20
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
مهسا مامان صدرا جونی
6 تیر 92 14:57
خوشگلم خوبی؟

خودتو اذیت نکن.100 بار گفتم بهت...



خدا بزرگه عزیزم.




سلام مهساجوووووووووونم خوبی عزیزم

نه دیگه جدیدا داروگیاهی استفاده میکنم بی نهایت امیدوارم عزیزم خدا بزرگه مطمئنم نتیجه میده


امير علي
6 تیر 92 15:51