دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بالاخره ماهم مژدگونی گرفتیم

1392/4/4 0:28
236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شب خوش

مهمونام رفتن و منم کلی خستم

غروب داشتیم با شوشو میرفتیم بیرون با مامانی تماس گرفتم مامانی گفت الناز میخواستم زنگ بزنم بگم خاله ات اینا میخوان امشب بیان...میدونستم میان ولی امشب رو نهخاله چون عید نوروز عمل شده بود نتونسته بود بیاد خونه ما و از طرفی هم عروسش که مامان شده بود از فرصت استفاده کردم و زنگ زدم به بابای نی نی یعنی پسرخالمگفتم مژدگونی بده که ددی شدی بیچاره هنگ کرده بود چون نی نی یکم معطل کرده بود خلاصه که پسرخاله جونم مژدگونی بنده رو لطف کرده بودن 20تومان پول نقد دستش درد نکنه ماکه راضی نبودیمهرچندوظیفش بود خبر به اون مهمی رو اطلاع رسانی کرده بودم

بهش میگم رضا یادم باشه نی نی بعدیتم خودم خبر بدم خیلی حال داد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان یاسمن و محمد پارسا
4 تیر 92 8:54
عزیزم انشالاه دفعه بعد برا خودت


سلام مرسی عزیز دلمممممممممممممممممممممممممممممممممم
فداتشم
آبجی عارفه
4 تیر 92 13:58
سلام خسته نباشی
دیگه نوبت شوماست
ماهم شیرینی میخوایما


سلام عزیزم انشالله
باامید به خدا
چن ماه دیگه انشالله
محبوبه مامان ترنم
4 تیر 92 15:22
حال خوبش اون موقعیه که خبر نی نی خودت رو به همسرت بدی. ایشاالله که خبر بعدی همین باشه.


سلام محبوبه جوووووووووووووووونم خوبی عزیزم؟
اره دیگه اونموقع خیلی باحال میشه
باامید به خدا
دعاکنین برام عزیزم
یاعلی
شقایق
4 تیر 92 15:36
افرین خیلی باحال بود


قربوووووووووووونت عزیزدلم
شقایق
4 تیر 92 15:38
النازم کجایی زود باش خبر خوش بهم بده مژدگونیتم خودم میدم


شقایق جونم سلام پاویناجون و بابایی خوبن؟
عزیزم نشد
فعلا شروع کردم دارو گیاهی استفاده میکنم خدا کمکم کنه و امیدم به خودشه توام برام دعاکن عزیزم
خاله الهام
5 تیر 92 12:04
واااي النازي كي بشه كه خبر خوب ني ني خودتو بشنوم
خدايا هر وقت خودت مصلحت ديدي
يه ني ني خوشكل به اين الناز خانم مابده
آميــــــــــــــــــن


خاله جووووووووووونم سلام عزیزم
فداتشم اره هروقت خدا خودش صلاح ببینه منم یه پست میذارم با تصویر کیک وشیرینی و شکلات و همش شادی مکینم و سجده میکنم خدارو.ولی باید منتظرباشم خانمی
شقایق
5 تیر 92 16:26
ممنون عزیزم هر چی خیره پیش میاد عیبی نداره فدات شم خدا بزرگه . حتما فدات شم


فداتششششششششششششششششششششم انشالله اره خدا هرچی صلاح بدونه همون میشه
بوس بوس
شقایق
5 تیر 92 16:38
عزیزم من شنیدم گرده نخل و حلوای گل زرد خوبه چیزی هم نیست که ضرر داشته باشه
دستور پخت حلوای گل زرد:
برگ گل زرد و اسیاب میکنن با ارد برنج تفتش میدن با شکر و روغن و زعفرون میپزن میشه مثل حلوا
یه کار مهمتر اینکه اصلا استرس نداشته باش کمتر بهش فکر کن شبا موقعه خواب قران بخون یا کتاب هر چیزی که فکرتو منحرف کنه چرا انقدر عجله داری دختر خوب هنوز دیر نشده من خودم 7 ماه نشدم ولی اصلا نگران نبودم میگن استرس از همه چی بدتره بیخیالش شو قول میدم درست بشهفدات


شقایق جون دیگه قول میدم همین طور که شمامیگی باشم
چون یه چن ماهی نباید اقدامی داشته باشم و کلا ذهنم آزاده
ولی امروز که باشوشوبیرون بودیم یه کالسه ی نی نی دیدیم چقدر خوشکل وباکلاس بود همسری گفت الناز از همینا میخریم دلم ضعففففففففففففف رفت
ولی خوب امیدوارم و مطمئنم که نتیجه میگیرم
خلی گلی حتما این کارارو که گفتی میکنم وممنونم از معلموماتی که میدی بوس ازخودت و نی نی نازززززززززت
امير علي
6 تیر 92 15:50
انشاالله خبر بارداري خودتو بدي با ما


مرسی عزیزم
انشالله