دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

خــــــــــــــــــــــــــــــدایا این یه معجزست

1392/4/12 16:56
229 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا این حس خوب و از من نگیر

من یه حسایی دارم دو روز از وقتم گذشت لک بینی داشتم درد شدید و دل ضعفه...

دیگه نمیدونم چی بشه که باورم بیشتربشه برای مستجاب شدن دعاهام

خدای خوبی ها خدای بزرگ من هیچوقت تااین اندازه به ا ین خواسته ام نزدیک نشده بودم اما الان مغزکوچیک من میگه که من نی نیی تودلمه واگه تاپسفردا خبری نشد میرم ازمایش خون میدم وهمه چی روشن میشه خدایا ازته دل ازت میخوام بزرگترین آرزومو میکنم  که باخبرای خوش بیام   برای نی نی بنویسم که دعاهای مامانی جواب داده خدا مامان و بابا ی اونم دوست داره و نذاشته که بیشتر ازاین اذییت بشن خدا جون من شکرت میکنم بخاطر همه چی بخاطر  داده ها و نداده هات  من خیلی بی کسم و فقط تو رو دارم خدایا ناامیدم نکن پــــــــــــــروردگارا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان دوقلوها(حسین-حسام)
5 خرداد 92 17:13
سلام عزیز دلم خوبی
الهی قربونت برم من
ایشالا زودی مامان میشه گلم عیب نداره صبر کن میشه به خدا نا امید نباش دوست دارم عزیزم


سلام مریم جوووووووووونیییییییییی
خدانکنه فداتشم
مریم جونی خیلی تنهام فقط نی نی میتونه حالمو خوب کنه
امیدوارم عزیزم
مرسی عزیزدلم دوقلوهای نازت رو ببوس عوض من بووووووووووووووس
عاطفه
5 خرداد 92 18:35
سلام عزیزم بی بی چککککککک بذار ان شاالله مامانی....


ْسلام عاطفه جــــــــــون
میترسم
میخوام اگه اوضاضع تفییری نکرد پسفردابرم ازمایش خون
دعاکنین
غزاله
5 خرداد 92 21:35
عزیزم ایشالا به حق این روزای خوب خدا حاجت روا شدی و نی نی وقتی غصه هاتو دیده اومده.خیلی خوشحالم خیلی.


عزیزم بایدصبر کنم چون هنوزمعلو نیس
یکی دورزه مشخص میشه
مرسییییییییییییییییییییییی بووووووووووس
مامان فرشته
6 خرداد 92 4:13
سلام خانومی من گاهی اوقات میام و وبتو میخونم ولی تا حالا براتون کامنت نذاشته بودم. فقط خواستم بگم عزیزم حوصله داشته باش و به خدا توکل کن حتما خدا یه نی نی ناز بهت میده امیدوارم که جواب آزمایش هم مثبت شه.


سلام عزیز دلم
وااااااااااااااااااااااااااااای چه نی نی نازی دارین بخدا یه لحظه دلم لرزید وقتی دیدمش خدا از هر چشم بدی دورش نگه داره
مرسی عزیزم
والله الان که پ شدم اما نمیدونم چرا علایم بارداری رو دارم باید بگذره خدا ببینیم چی میخواد مرسی گلم خوشحالم کردین
مامان ارمیا
6 خرداد 92 10:58
ایشالله که همونطور که میخوای بشه ولی با خواست خدا.
ایشالله تو چند روز آینده خبر خوش بشنویم و ما همم خوشحال بشیم


مرسی خانمییییییییییییییییی شمالطف دارین بله منم باخواست خدا منتظرم و دیگه خیلی شادم و عجله ای ندارم
مامان ارمیا
6 خرداد 92 11:00
ایشالله تو چند روز آینده ازت خبر خوش بشنویم البته اگه خدا صلاح بدونه . نا امید نباش
هدیه گلی
6 خرداد 92 14:30
سلام عزیزم . ایشاله خیره . امیدوارم هر چی زودتر با خبر خوش بیای . منتظره خبر خوشم .


سلام خانمی
انشالله
تاخداچی بخواد
پ شدم ولی علایم حاملگی رو هم دارم
هرچندنشدم دیگه عجله ای نیس چون دلخوش کارای دیگه شدم
نانا و نینی جون
6 خرداد 92 16:06
سلام
اره پاکت کرده بودم
ولی دلم طاقت نیاورد دوباره درخواست دوستی دادم
ولی دلم ازت شکسته
دیگه حتی جوابمو نمیدی من مسخره تو شدم الناز؟
تا میام جواب بدم تویاهو جواببببببببببببببببب نمیدی.
انشاا... دلت شاد بشه با دادن یه نینی
یادت باشه منی که چند ساله باهات دوستم ارزش اینو نداشتم جواب اسمو بدی


سلام
بیخیال
خداانشالله یه نینی توپولو بهت بده و شادت کنه
آبجی
6 خرداد 92 21:33
خدایا یه نی نی نازگلی یا کاکل زری سالم بنداز تو دامن مامان الناز......
الههههههههههههی آمین


سلام عسلمممممممممممممم
مرسی خانمی خوشکله ابجی خانم
عزیزم موفق باشی بوس خانمی
خاله الهام
7 خرداد 92 12:04
سلامد عزيزم از صميم قلب برات دعا ميكنم ان شالله كه
يه نيني خوشكل خدا زود زود بهتون ميده عزيزم توي ني ني هاي آنلاين درخواست روتاييد كردم
اگه با تبادل لينك هم موافقي
بهم خبر بده بلينكمت


سلام خانمی
مرسی عزیزم
انشالله
لطف کردی خانمی بله حتما باعث افتخاره بااسم وبلاگ لینک میکنم عزیزم
امير علي
7 خرداد 92 12:54
سلام منتظرم بهم خبر خوب بدي


سلام گلم خوبی
عزیزم علایم رو دارم بیحالی صبحگاهی
تب
دل ضعفه و ...
اما پ شدم
فرداهم وقت دکترمه برم ببینم چی میشه
مامان فهيمه
7 خرداد 92 14:54
سلام چى شد رفتى آز خون؟
من هميشه بهت سر ميزنم و منتظر خبراى خوبم


سلام عزیزم
مرسی گلم
والله راستش
پ شدم
ولی خوب تب و بیحیالی و دل ضعفه و همه و همه اذیتم میکنن
نمیدونم
فرداوقت دکترمه برم ببینم چی به چیه
مامان الینا
8 خرداد 92 1:09
عزیزم کجایی ؟ چرا نمیای از خودت خبری بدی دوستم ؟من منتظرتم خانومی


سلام مامی جوووووووووون
والله خانمی
پ شدم ولی علایم حاملگی رو هم دارم
دل ضعفه بیحالی تب صبحگاهی
نمیدونم
فرداوقت دکترمه میرم ببینم چی میشه
مامان یاسمن و محمد پارسا
8 خرداد 92 16:23
عزیزم ارزو می کنم به تمام ارزوهات برسی و دلت شاد شه منتظر خبر خوش ازت هستیم


سلام
قربونت بشم عزیزززززززززززززززم
مرسی فداتشم همینطور شماهم به همه ی خواسته هاتون برسین وکنار نی نی نازتون خوش وخرم زندگی کنید یاحق عزیزم