دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

این روزهای مامان

1392/3/30 21:23
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

                                        

کجایی کوچولوی ناززم؟مامانی حالش خیلی بده

فکرمیکردم بهتر شدم ولی هنوز پاهام از کمر به پایین توآتیش میسوزن انگار

از یه طرفم باز لکه بینی نمیدونم چرا اینطوری شدم اخه هنوز چن روز تاوقتم مونده و من چن روز پیش تست بی بی چکم منفی بود حالا نمیدونم زود از بی بی چک استفاده کردم که منفی نشون داده یا واقعا منفی بوده

ولی مامان جان تواین هوا  دمای بدنمم خیلی بالاست نگران مامان نیستی اصلا؟

مامانی  منتظرته وروجکم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان الینا
30 خرداد 92 19:41
الناز جون شمارش بالای وبتو درست کن .یه نی نی 10 ساله تو دل مامانش نشون میده ! ان شاالله خوب میشی عزیزم میرفتی دکتر بد نبود ها


چشم درست میکنم
نه موند شنبه یا یکشنبه برم ازمایش خون
اسماء
31 خرداد 92 23:02
من دلم می‌خواهد

خانه‌ای داشته باشم پر دوست،

کنج هر دیوارش

دوست‌هایم بنشینند آرام

گل بگو گل بشنو...

اسما جون خیلی زیباست مرسی شادباشی
آبجی عارفه
1 تیر 92 0:26
سلام..ناراحتم که حالتون خوب نیست....
حتما دکتر و اینا که میرین؟؟؟؟


سلام عزیز دلم
فدای تو من بشم
نه نرفتم
آبجی عارفه
1 تیر 92 12:59
خب حتما برین...


عزیزم نمیدونم چمه تاروز پ منتظرمیمونم ببینم چم شده