دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

حسرت

1392/3/29 23:51
352 بازدید
اشتراک گذاری

میگم مامانا خیلی سخته آدم توحسرت چیزی باشه نه؟

این حرف منو بیشترکسایی درک میکنن که توحسرت نی نی هستن

وقتی عکس یه نی نی ناز  رو میبینم که مامان یا باباش همش قربون صدقه اش میرن دلم میلرزه یعنی من

لیاقتش رو ندارم عکس یه نی نی بذارم تو وبم که نی نی مال خودم باشه از شیطونی هاش بگم از زندگی سه نفرمون بگم ؟سختمه خداجون وقتی که یه ادم مث من همه دلخوشیش به اینه که یه نی نی بیاد تو زندگیش این انصاف نیس که انقد منتظربمونه بااینکه میدونم باید راضی باشم به رضاش باید صبرکنم باید خودش مصلحت بدونه تا فرشته شو بفرسته رو زمین اما منم دل دارم الان چی میشد نی نی تودلم بود و از وول خوردناش از لگد زدناش از دردایی که بخاطرش تحمل میکردم می نوشتم ولی نیس که نیس

اما خداجون اگه این ماهم نی نی تو دلم نبود تورو قسم به عظمت و جلالت تورو به خداوندیت قسم تارمضان حاجتمو بده زورنمیکنم ولی خودت مصلحت بدون که نی نی مون بیاد زندگیمون فقط باوجود یه فرشته ست که کاملترمیشه خدایا هزارتا نذرونیازدارم هزارجور برنامه دارم یه نی نی سالم وصالح فقط مصلحت بدون و بفرست اگرم نمیدی  صبرم بده دورم کن از همه سخت میتونم باشم وتحمل کنم بهترکه نباشم

دیشب موقع خواب همسری ازم میپرسه الناز خیلی دوس داری نی نی بیادمگه نه؟بایه دنیا ذوق وشوق گفتم اره بخدا انگار اولین باربود که همچین سوالی ازمن میشد...دقیقا10-15دقیقه فک زدم وتوضیح دادم فکرکنم بیچاره همسرم پشیمون شد از سوالشبهم گفت اگه بشه جورمیکنم بریم مشهد...شاید با عموحجت اینا(دوست بابایی)حالاببینیم چی میشه...میریم تا از امام رضا بخوایم نی نی نازمون رو حالا قسمت چی میشه نمیدونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان یاسمن و محمد پارسا
28 خرداد 92 17:22
ایشالاه جور بشه بزید مشهد و با خبرای خوشبیاید تو وبلاگتون ارزو می گم به مراد دلت به زودی برسی عزیزم منم دقیقا حال شما را داشتم و همش می گفتم خدایا چرا....مگه من.....اما عزیزم خدا به وقتش نی نی خوشگلم و برام فرستاد حالتون را درک می کنم اما عزیزم امیدت فقط به خدا


عزیزززززززززززم مرسی از دلداریت خدا از دهنتون بشنوه انشالله کنارهمدیگه روز به روز خوشبختی تون کامل بشه عزیزم
رها
28 خرداد 92 17:51
خدا همیشه خوبیه مارو میخواد
من که دلم روشنه
تازه اش هم ، یکم به خودت برسی بهتره
اگه الان یه نی نی تو شکمت باشه
نی نی ازت ناراحته که گشنه نگهش میداری
ایشا... دفعه بعد که به وبلاگت سر میزنم خیلی خوشحال ببینمت خانمی


سلام رهاجونم خوبین
بله قربون مصلحت خدا فقط صبربنده هاش کمه
بله بایدهمینطوری باشه مرسی
عزیزم همینطور انشالله شماهم به تموم ارزوهای قشنگت برسی وخوش وخرم زندگی کنین
شقایق
28 خرداد 92 18:01
عزیزم ایشالا که خیلی زود خدا بهت نی نی سالم و صالح بده تا دلت اروم بگیره . فدات شم چرا انقدر نگرانی یقین دارم که به ارزوت میرسه عجله نکن نازنینم
با اجازه من شما رو لینگ کردم


سلام خانمی شقایق جون خوشبختم عزیزم
من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد این جمله تون فوق العاده زیباست
آوینا جون هم خیلی زیباست خدا معجزه و محبت رو درحق شماتمام کرده انشالله کنار شوهرتون و نی نی نازتون یه زندگی شادوزیباداشته باشین
عزیزم منم امیدوارم و توکلم به خداست برام دعاکنین خلی نی نی توپول دوست دارم
منم لینکتون میکنم باافتخار
آبجی عارفه
28 خرداد 92 19:52
وای چقدر خوب که میخواین برین مشهد ماهم تصمیم داریم بعد نیمه شعبان بریم...انشاالله امام رضا دعاتون کنه نی نی بیاد اتفاقا دختر عمه ی منم دیگه تقریبا امیدی نداشت (که شما دارین)یه سفر رفتن امام رضا همون شبا براشون خواب دیدن بعد از اینکه از مشهد اومد یه هفته بعد خبر نی نی دار شدنشو شنیدیم الانم نی نی شون به دنیا اومد به همین علت اسمشو گذاشتن محمد علی انقده نازه...انشاالله اوچولوی شمام زود زود زمینی بشه


ای جانم عزیزم عارفه جون خیلی نازی
راستی چن سالته خانمی؟
خداروشکر قسمت منم بشه عالی میشه برام دعا کن دلت پاکه عزیزم
خدا نی نی کوچولو رو حفظ کنه
آبجی عارفه
28 خرداد 92 20:07
راستی الناز جون اگه حوصله داشتی به وبلاگ شخصیم سر بزن خوشحال میشم نظرتو در مورد نوشته هام بدونم www.2101375.blogfa.com
هدیه
29 خرداد 92 0:04
عزیزم غصه نخور همین غصه خوردنا خودش باعث میشه که نی نی همین زودیا نیاد پیشت توکلت به خدا باشه دلم برات روشنه که یه نی نی ناز به زودی می یاد تو دلت نگران نباش عزیز دلم


مرسی هدیه جووووووووووووووووووووووونم عزیزم فدای تو من بشم مرسی
ساناز
29 خرداد 92 0:55
سلام الناز جان مرسی که به منو پسرم سر زدی مرسی که نوشته هام رو خوندی.تو خیلی مهربونی امیدوارم که هرچه زودتر خدا یه کوچولوه سالم بهت بده ولی اصلا غصه نخور محکم باش و قوی.بچه داشتن ضامن خوشبختی ادم نیست به نظر من تو زندگی مهم آرامشه که من ندارم.عشق و تفاهمه که اونم من ندارم و از صمیم قلب امیدوارم تو داشته باشی


سلام خانمی فدای تو ممنونم شما خیلی بهتری ممنونم
اگه میشه ادرست رو بده تا لینکت کنم خوب؟باشه خدابزرگه هرکی توزندگی یه مشکلاتی داره عزیزم غصه نخور اصلا
آبجی عارفه
29 خرداد 92 12:30
فدا شوما من 17 سالمه

سلامت باشی
زنده باشی گل من
به قول ما ترکا یاشا
غزاله
29 خرداد 92 12:47
عزیزم خیلی خودتونو اذیت میکنید.
خدای من خواهشا ی نیمه چشم اساسی به این دوست من بنداز وگرنه اگه همین طور بگذره دست به کارای وحشتناکی میزنه.
عزیزم فقط صبر و ارامش.نی نی با اینا میاد نه با غصه خوردن و استرس.این هزار بار.ببین اینارو یکی با درد مشترک بهت میگه نه با خیال تخت و پشت گرم



غزاله جونم خوب چیکارکنم هیچی جزنی نی دلمو خوش نمیکنه
درسته همسرم خیلی خوبه زندگیم خیلی خوبه و راضیم و میتونم به اینادلخوش باشم اما یه خلا هست باید پربشه و اون فقط به دست نی نی هستش عزیزم
محبوبه مامان ترنم
29 خرداد 92 16:07
سلام الناز خانم عزیز. خیلی وقته که خواننده وبلاگت هستم و همیشه یکی از کسانی هستی که موقع دعا کردن هام اسمت یادم میاد. ایشاالله که خدا به زودی دلت رو شاد کنه و بالهای یک فرشته رو بچینه و از اون بالا تالاپی بندازش توی دلت.
آمییییییییین.


سلام محبوبه جون خوب هستین؟ترنم جون رو ببوسین خیلی نازه خدایی
ممنونم خوشحالم که وبلاگم باعث شده با عزیزایی مث شمااشناشم
خیلی لطف میکنه میدونم انشالله به لطف دعاهای شما خدا در رحمتشو به روی منم بازمیکنه اخه منم خیلی احساس تنهایی میکنم و دلم نی ن میخواد
انشالله همون طوره که میگید عزیزم خیلی خوشحال شدم ازاشناییت اگه خواستی لینک کنیم
من النازم 23 ارومیه شماهم مشخصات بدین لینک کنیم
ساناز
29 خرداد 92 19:01
هم ایمیل برات گذاشتم هم ادرس سایت.شاد باشی


مرسی ساناز جون خیلی خانمی
یاعلیییییی
✿♥✿مامان و بابای محمدپارسا✿♥✿
29 خرداد 92 19:45
سلام گلم از امام رضا بخواه انشالا دست خالی برنمیگردی
من خودم خیلی از امام رضا حاجت گرفتم
انشالا توهم همینطور


سلام عزیزم
ازخدامه که قسمت شه بر یم مشهد اما مامیخوایم مهم اینه که خدا بخواد و امام رضابطلبمون
اگه برم در خونش زارمیزنم
مامان فرشته
30 خرداد 92 4:54
الناز جون خیلی خودتو ناراحت نکن حتما نی نی کوچولون میاد پیشت فقط یکم صبر و حوصله داشته باش و به خدا توکل کن. بعضی وقتها استرس زیادی هم مانع موفقیت میشه. من خودم 5 سال طول کشید تا بچه دارشم قبل از محمدرضا هم دخترمو تو هفته 27 بارداری از دست دادم خلاصه کلی سختی کشیدم. پس خانومی فکر نکن که همه به راحتی بچه دار میشن یه عده هم مثل من و شما باید کلی امتحان بدیم تا در رحمت خدا از اون بالا بالاها به رومون باز شه. امیدوارم شما هم به همین زودی زود به حرمت این ماه عزیز دامنت سبز شه و نی نی بیاد تو دلت. برات دعا میکنم.

سلام مامان فرشته خوبی عزیز دلم
پسر نازنینت رو حتما ازطرف من ببوس خیلی دوستش دارم
بله شماحق دارین
امیدوارم خدا انقد صبر بهم بده تا تحمل نبود یه نینی ناز رو داشته باشم اخه من نی نی خیلیییییییییییییی دوست دارم
مرسی عزیزم خیلی گلی درست خودفرشته ای
محبوبه مامان ترنم
30 خرداد 92 10:01
ممنونم الناز جان. من محبوبه هستم. 31 ساله . الان هم بندرعباس زندگی می کنم. خودم هم کرمانی هستم. الناز جون تو که هنوز خیلی وقت داری. سنت کمه. من گفتم آیا 40 سال داری که این همه منتظرانه نوشتی. محبت خدا دیر و زود داره ولی به موقعش و هر وقت که حکمتش باشه شامل حالمون میشه. ایشاالله که به زودی یک نی نی ناز میاری و از تنهایی در میایی خوشبختیتون کامل تر میشه. من شما رو لینک کردم عزیزم.
مامان آمیتیس
30 خرداد 92 10:48
عزيزم ايشالا خدا يه نيني ناز بهت ميده و اين روزا برات خاطره ميشن و قدر ني ني رو بيشتر از بقيه مامانا ميدوني بسيار تو حرم امام رضا روبروي سقا خونه اسماعيل طلايي نزديك قبر شيخ حسنعلي اصفهاني معروف به نخودكي بايست و رو به حرم دعا كن با تمام وجودت ايشالا حاجت روا ميشي


سلام عزیزم
خوبین؟امیتیس ناز رو ببوسین
انشالله خدا از دهنتون بشنوه
انشالله
اگه قسمتم بشه و خدا بخواد برم حتما انقد دعامیکنم و میخوام تا خدا دلش برام بسوزه
مرسی عزیز دلم
مامان آوین
30 خرداد 92 13:33
موقع شیر دادن به آوینم دعات میکنم چ.ن اونموقع درگیرتره....
از خدا میخوام هر چه زودتر این احساس ناب رو تجربه کنی دوستم...
لینکت میکنم.


سلام عزیز دلمممممم
آوین ناز یه فرشته ست جدی میگم خیلی نازه
مرسی خانمی خدا انشالله هرچی از خدا میخوای برهتون بده و ممنونم از دعای خیرت عزیز ممنم لینکتون کردم با افتخار