دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

نشد مامانی ولی امیدوارم هنوز

1392/3/28 16:45
302 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی الان تست زدماسترس

منـــــــــــــــــــــفی بودقهر

شاید هنوز برای تست خیلی زود بود اما جون مامان دارم توتب و حرارت میسوزم این که دیگه تلقین نیسنگران

شایدم مریضم و اصلا جدی نمیگیرم به هرحال هرچی خدا بخواد راضیم به رضاشقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عاطفه
27 خرداد 92 22:56
گلم امیدت به خدا باشه از فکرشم بیا بیرون


خدا کمکم کنه
آبجی عارفه
28 خرداد 92 12:01
اااااااااااای خدااااااا


ابجی عارفه تو غصه نخور فداتشم بیخیال
مامان ارمیا
28 خرداد 92 13:27
سلام عزیزم . اینقد اسرس نداشته باش .
آرامش واسه این موضوع خیلی مهمه.....



سلام گلم حق داری
چشم سعیمو میکنم فدات
مامان مهرسا
29 خرداد 92 10:59
سلام عزیزم .
وبلاگ خیلی خوشکلی داری - می بوسمت . از خوندن وبلاگت یکمی بغض دارم و تمام تنم مور موره -
می دونی آرامش خیلی مهمه . من مطمئنم حتما 3 تا . یا شاید 4- 5 تا میشین . خیلی وبلاگت رو دوست دارم . بازم برامون بنویس - اگه وقت داشتی به وبلاگ مهرسای منهم یک سری بزن .
مامان مهرسا . دوست دارم الناز جون


سلام عزیزدلمممممممممم
ممنونم چشات خوشکل میبینن
بووووووووووووووووووووووس
بله میدونم وبلاگم خیلی غم داره ولی توکلم برخداست و منتظرم 3تابشیم کافیه مرسی عزیزززززززززززززززززم
ممنونم خیلی لطف کردین نی نی تون خیلی گاز زدنیه عزیزم
مشخصاتت روبده لینکت کنم من النازم 23 ساله از ارومیه
خوشحالم از اشناییت
مامان الینا
30 خرداد 92 0:56
گلم خدانکرده عفونت ا د ر ا ر نداشته باشی ؟
مامان کیان کوچولو
1 تیر 92 0:52
سلام عزیزم من تازه با وبتوون اشنا شدم ... دوس داشتین به ما هم سری بزنین ...

امیدوارم که خدای مهربون هر چه زودتر یه قلقلی بهتوون بده و دلتونو شاد کنه ...آمین






سلام عزیزم

خوشبختم از اشناییتون

کیان کوچولو رو ببوسین

امیدوارم و ازوم همینه الهی امین

عزیزم ادرس وبلاگتون رو میشه لطف کنین بازنمیشه