دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

مامانی سختشه جوجوم

1392/3/27 17:06
245 بازدید
اشتراک گذاری

مــــــــــــــــــــــــــــامـــــــــــــــــــــــــــان جان سلام

الهی فداتشم عزیزم

مامانی الان دقیقا کجایی؟اون بالا بالاها یا دل مامانی؟

چقد دوس دارم این ماه چن روز بعد وقتم بعد تست(بی بی چک)بابایی رو غافلگیرکنم                                 

انقد برنامه دارم عزیزم که نگــــــــــــــــو

مامانی اصلا به خودم نمیرسم صبح تا عصر که بابایی بیاد خونه گرسنه میمونم و همش گیج میزنم

ساعت11 کمترازنیم کیلو گوجه سبز با یه ویفر کوچولو خوردم این اخرا بدجوری دلم ضعف میرفت بابایی هم یکم دیگه میرسه خونه

منتظرم بیاد تا باکله برم توعدس پلویی که اماده کردم

مامانی جون بی صبرانه منتظرم تا بااومدنت خونه ی دل مامان و بابایی رو روشن کنی نفسممممممممم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرا مامان ایلیا
27 خرداد 92 17:17



مامانی خدا ایلیا جون رو براتون نگه داره خیلی نازو شیرینه
عاطفه
27 خرداد 92 20:24

ان شاالله مامانی.......



انشاالله عزیزم امیدوارم
آبجی عارفه
27 خرداد 92 20:52
الناز جوون خب به خودت برسما نی نی و با مامانش سالم میخوایما


مرسی گلممممممممم چشم