دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

تموم شد

1392/3/25 13:23
287 بازدید
اشتراک گذاری

این ترم تصمیم داشتم ادامه بدم درسمو و فقط برای پرکردن وقتم میخواستم درسمو ادامه بدم اما همین روزاست که میرم انصراف بدم و همه چی تموم بشه چون یه دلم دانشگاست که برم برای ادامه یا نه ولی انگار قسمت نیس که دیگه ادامه بدم

خداروشکرزندگیم خوبه و چیزی کم ندارم واسه همین میخوام سرخونه زندگیم باشم و دیگه فکردرس رو نکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

غزاله
25 خرداد 92 21:46
دختر جان برو درستو تموم کن این چه کاریه اخه؟ میخوای فردا نی نیت بگه مامانم نتونست ی لیسانس بگیره؟ چند ترم مونده دختر جان؟


غزاله جون بیخیال فوق دیپلمم عزیزم
حسش نیس من که تموم کردم شغل درست حسابی نیس که بخوام برم سرکار میخوام چیکار که درس بخونم