دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بغض...

1392/3/25 13:28
274 بازدید
اشتراک گذاری

                                          

خدای آسمونا

خدای خوبی ها

خدای بنده های تنها

خیلی بغض دارم

خیلی تنــــــــــــــــــــــهام

خدایا از تو نه ولی از خودم خیلی ناامیدم هیچوقت خودمو انقد بی ارداه و بی حال ندیده بودمشب وسایلمو میذارم توکیف اماده میکنم صبح پاشم برم باشگاه اما انگار همون الناز شب نیستم  ذهنم درگیره  فقط به یه موضوع فکرمیکنم اونم نی نی هستش خوب چیکارکنم نمیتونم خوش باشم الان نزدیک 10 روز به وقتم مونده ازالان افسردگی اومده سراغم حال و حوصله ی هیچ کس رو ندارم فقط همسری کنارم باشه برام خوشاینده نی نی جون مامانی الان داره بخاطر نبودن تو زجرمیکشه ازتنهایی می ناله نه ابجی دارم نه هیچ کسی مامانی من بهت احتیاج دارم جون مامانی ازخدا بخواه که بیای و دل مامانی رو شادکنی  خیلی دلتنگتم  مامان جان.همش هرروز به این فکرمیکنم وقتی فهمیدیم تومیای خونه رو چطوری میچینم تخت و سیسمونی تو رو چه مدلی میچینم اخ مامانی امروز خیلی(خیلی به معنای واقعی)بغض دارم  دلم میخواد بزنم زیرگریه دیشب پارسا نفس زن عمو رو توخواب دیدم الهی فداش بشم یکی دوماه میشه که ندیدمش خواب دیدم آسه اسه میاد طرفم وقتی رسید کنارم پرید تو بغلم بغلش که کردم همچین چسبونده بودم به خودم و زار میزدم الانم یاد خوابم میفتم دلم به حال خودم میسوزه چقد دوسش داشتم و دارم  پارسای عزیزم رو ولی دیگه نمیبینمش بخاطر بدرفتاری مادرش

مامانی تیرماه دومین سالگرد عروسی منو بابایی هتش اگه میشه  تااون موقع بیایی اخه مامانی یه مدتم اینطوری بمونه دق میکنه تنها حضور تو هستش که بهم دلگرمی میده هرچند بابایی هست و نمیذاره غصه بخورم ولی مامانی وقتی بابایی خودش نی نی دوس داره چطورمیتونه منو که عاشق توام اروم کنه دلت برا مامانی بسوزه لطفا

همیشه به فکرتم عسلکم بیای نمیذارم ذره ای غصه بخوری خودم به تنهایی مث کوه پشتتم نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامی شایان(زهرا)
25 خرداد 92 12:59
انشالله زوده زود نی نی گولو بیاد تو دل مامانش


الهی آمیییییییییییییییین الهی که نی نی شماهم سالم و صالح بیاد و دل مامان و بابایی رو شادکنه عوضش برایمنم دعاکنید خیلی احساس تنهایی میکنم
مامان فری
25 خرداد 92 13:01
سلام عزیزم توکل کن به خدا اون خوب میدونه که کی دامنتو سبز کنه منم برات دعا میکنم که خدا هر چه زودتر اینو برات بخواد


سلام عزیزم
بله توکلم به خود خداست اما خدایی دیگه تنهایی داره نفسمو قطع میکنه
قربون خدا بشم مرسی از لطفت دوست گلم الهی امین امیدوارم همیشه هرروز خدا هرچی از خدا میخواین بهتون بده
یاعلی
غزاله
25 خرداد 92 14:20
عزیزم انقدر با این قضیه خودتو ازار میدی؟بهش فکر نکن تا بدنت امادگی پیدا کنه.منم بیخیال شدم شد شد نشد بعدا ی کاری میکنم.شما چند تیر سالگرد ازدواجتونه؟


غزاله جون میخوام ولی خوب دست خود ادم نیس که میدونیکه چی میگم
26فروردین روز عقدمونه و 16تیر عروسیمون
آبجی عارفه
25 خرداد 92 21:29
نی نی بیا دیگه


آبجی عارفه :
مامان عدسی
27 خرداد 92 15:21
سلام عزیزم من از ته دلم برات دعا میکنم که خدا زودتر یه نی نی خوشگل و تپل مپل بهت بده.خوشبحال نی نی تو چقدر مامان خوبی داره.ولی اینم در نظر داشته باش که خدا صلاحتو بهتر میدونه شاید فعلا صلاح نیست که مامان بشی خودتو اذیت نکن گلم




سلام عزیزم

به به تبریک میگم انشالله تو یه چشم بهم زدن نی نی میاد و ازتنهایی درت میاره عزیزم

خوشحالم برات

مرسی امیدوارم دعای خیرت بگیره و منم مامان بشم

اره توکلم به خود خداست و راضیم به رضاش ولی خوب جلوی احساساتمم نمیتونم بگیرم عزیزم بوس بخاطر مهربونیات


ضمنا عزیزم لینکت کردم اگه یاهو ایدی داری باهم بحریم یااینجا گپی داشته باشیم
ارلا
27 خرداد 92 21:46
سلام جونم وب خیلی 20است گلم


salam azizam
mamnonam webe u alyeeh
movafgh bashin
ساناز
29 خرداد 92 1:08
تورو خدا این طوری ننویس من واقعا بغضم میگیره.بسپار به خدا


ای خدااااااااااا
توکل برخدا
مامان الینا
30 خرداد 92 0:52
عزیز دلم غصه نخور ؛هنوز خیلی راه هست که میتونی امتحانشون کنی .میدونم انتظار سخته اما ناامید نشو


سلام گلم
فداتشم
عزیزم این ماهم باز 5-6روزمونده به پ لکه بینی دارم

نمیدونم والله
موندم بخدا
مامان الینا
30 خرداد 92 0:53
چرا پارسا رو دیگه نمیبینی ؟ مامانش بدجنس ؟


اره عزیزم همش بین منو و شوهرم بود طوری که یه مدت شوهرم با حرف اون همه کار میکرد
حتی خواهرشوهر مادرشوهرمم بااونن همه جور راهی میذاره جلو پاشون و این نامردیه خدا خودش جزاشو بده