دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

تصمیم بزرگ مامان و بابا

1392/3/23 19:11
425 بازدید
اشتراک گذاری

دوتاتصمیم مهم  من و همسری

دیروز بابایی خیلی جدی پیشنهادی رو که چندین بار داده بود رودوباره مطرح کرد

ازم خواست که یه نی نی بیاریم خونمون و سرپرستی اش رو به عهده  بگیریم خدایا چه ذوقی کردم یه لحظه چشام پر از اشک شد چقدخوشحالم که همسرم انقد نی نی دوس داره و ادامه ی زندگیش بامن انقد براش مهمه خدایا شکرتمن از وقتی خودمو شناختم دوتاارزوی خیلی بزرگ داشتم اول اینکه بعدمرگ اهدای عضو داشته باشم حتی وقتی 19سالم بود ثبت نام کردم و کارتشم دارم حالا بماند که مامانم خیلی ازم ناراحت شد ولی بابایی بابغض استقبال کردویکیشم اینکه  اینده انقدی داشته باشم که بتونم سرپرستی یه نی نی رو به عهده بگیرم تابه حال که نشده ولی از خدا میخوام یه روز بتونم به این آرزوم برسم بابایی  پیشنهادش رو داد منم که از خدامه درسته حرف مردم برام اهمیتی نداره ولی دوس دارم بعد اینکه از خودم بچه داشتم این کاروبکنم چون از دیروز به هرکی گفتم یه جورایی ساز مخالف زده واسه همین منصرف شدم تا انشالله بعد نی نی خودم اگه وسعم رسید حتما این کار رو میکنیم چون شوشو و من باید راضی باشیم که خداروشکرهستیم

واما تصمیم بزرگ دوم

قرار شد بند ناف نی نی مون رو نگهداری کنیم  ثبت نام میکنم حتما تا نذارم نی نی من فکرکنه که من به فکرش نبودم خیلی دوس دارم نی نی نازم هیچ کمبودی نداشته باشه خدایا برای همه منتظرا یه نی نی سالم و صالح بده هیچ زنی رو در حسرت مادر شدن نذار الهــــــــــــــــــــــــــــــــــــی آمین خداجونم خیلی بزرگواری دل من بنده حقیرت رو هم نشکن چون خیلی تنهام

                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابا و مامان پويا كوچولو
24 خرداد 92 0:43
سلام
از خوندن این مطلب خیلی خوشحال شدیم
و تحسینتون می کنیم
امیدواریم که همیشه سالم و شاد باشین ،
خونه ی دلتون آباد باشه و دستتون به خیر و نیکی و معرفت همراه



سلام مرسی دوست عزیز
آبجی عارفه
24 خرداد 92 21:02
..چقدر خوبین شوما...من عاشق آدمای مهربونی مثل شمام...یه کلی بووووووووووووووووووس


خوبی از شماست ابجی عارفه جووووونم دلت مهربونه همه رو مث خودت میبینی ناناز خانم مواظب داداش کوچولو باش و ببوسش
مامان الینا
24 خرداد 92 22:29
وای چه دوست مهربون و با احساسی دارم.دوستم اگه تو بخوای به همه آرزوهات میرسی مخصوصا نی نی؛ پس همیشه پر انرژی و قوی باش گلم


مهربونی از خودته دوست جوووووووووووووووووونم مرسی الهی امین همه ادما به ارزوهاشون برسن منم تو جمع اونا عزیزم خیلی مواظب خودت باش تایه نی نی ناز بیاری و منم بشم خاله جوووووووووون
مامان فرشته
25 خرداد 92 2:55
انشالله که به همه آرزوهاتون برسین و کنار هم خوش و خرم باشین


مرسی مامانی
برام دعا کن یه نی نی اگه پسربود مث نی نی شما داشته باشم خیلی نازه
شبیه برادرزاده ی همسرمه خیلی وقته ندیدمش یاد اون افتادم ببوسش عزیزم
غزاله
25 خرداد 92 12:52
دوستی دارم که دلش اینه خورشید است.
ایشالا با این نیت پاکی که دارین خودتون مامان بابا بشین.


غزالخ جوننننم دلم داره میترکه از غصه من نی نی میخوام بغض داره داغونم میکنه از تنهایی