دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

مامانی قربونت بره جوجوم

1392/3/11 13:07
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی نـــــــاز من

نی نی کوچولو آی شیطون این ماهم مامانی رو خوشحال نکردی باشــــــــهپنجشنبه رفتم دکتر،قراربود با دوستم مهناز که شرایطمون یکیه باهم بریم دکتر من رفتم خونه باباایرجم برای ساعت 4قرارگذاشتیم ولی بعدش وقتی دیدم مهنازبامامانش میره بهش گفتم من نمیام وخبرازبابایی گرفتم گفت که 6میرسم خونه انقدخوشحال شدم که با خودبابایی میریم دکترقرارشدبابایی ساعت6ماشین رو برداره بیادخونه باباجون منو برداره بریم تاساعت6:40رسیدیم مطب 7:30بودکه رفتم اتاق دکتر.آزمایش قبلی بابایی رو هم بنابه خواسته خانم دکتر برده بودم همه چی نرمال بود اولش معاینه ام کردبعدش چن دیقه ای صحبت کردیم بهم گفتن هیچ مشکلی نداری و به همین زودی نی نی داری میشم ولی چن  تا دارو برام تجویزکردن ویتامین اینا که بخورم بعدش اگه جنسیت برام مهم بود 18 این ماه برم پیشش نه که این ماه نی نی دار شدم هیچ اگه نه ماه اینده آمپولببین مامانی چقدر اذییت میشه ولی چون عاشقتم همشو به جون میخرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آبجی عارفه
12 خرداد 92 11:10
انشاالله نی نی گولی بیاد جبران همه ی سختیا


مرسی عزیزم انشالله گلم
مامان سمیه
22 خرداد 92 15:04
الناز جان تو با این حس قشنگی که داری لایغ زیباترین نی نی دنیا هستی مطمئن باش که خدا بزودی خونتو پر از صدای خنده و شادی
نی نی نازت میکن انشالا


سلام سمیه جون خوبین
هرچی میرم وبلاگت نمیاد
شما مامان امیر رضاهستین؟؟؟
مرسی عزیزدلم خدا قد دلت که خیلی بزرگه بهت بده فدای مهربونیات خانمی نی نی شماخیلی نازه من خیلی دوسش دارم