دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

نـــشـــــــد ولی اصلا ناامید نیستم چون خدا بامنـــــــه

1392/3/8 16:24
187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی مـــــــــامان

خوب خودتو لوس میکنی و نازمیکنی و نمیخوای بیای مامان جان فردا باز وقت دکترمهفرداساعت6.برم ببینم این باردیگه چیکارا باهام میکنن.مامانی بابایی میخواد یه کاری برام جورکنه و دیگه بیکار نباشم و فکرم انقد پریشون نباشه ازطرفی هم تصمیم گرفتم این ترم  واحد درسی بردارم و غیرحضوری  توخونه درسمو بخونم و برای امتحانات برم دانشگاه مامان جان اگه تو می اومدی فقط باتو مشغول میشدم این ماه بااینکه باز نیومدی اما دل ضعفه و خیلی دردای دیگه دارم دوستام میگن شاید باردارباشی اما فکرنکنم به هرحال فردامنتظرم ببینم خانم دکتر چی میگن باز راستی مامانی دیروز نی نی مریم جون عروس خالم متولدشدرفتیم بیمارستان دیدنش  پسرش ناز بود اسمشو گذاشتن محمد خدا نگهدارش باشه عزیزم زودتربیا که مامان دلش برات خیلی تنگه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آبجی عارفه
8 خرداد 92 19:09

نا امید نباشین....میدونم که نیستین .
من از خدا میخوام و حتما دعاتون میکنم........برا اینکه خدا رحمتشو شامل حالمون کنه و داداشی و به ما بده ...ما یه کلی دعا کردیم...شاید ده سالی شد.....اما همون ده سال پیش برامون خواب دیدن که داداشی میاد....امیدوارم نی نی شومام زودتر زمینی بشه...


ابجی عارف جونم فدای دل مهربونت عزیزم خداروشکرگل من
همیشه موفق و سربلندباشی گلم
مامان الینا
8 خرداد 92 19:44
عزیزم غصه نخور ،خوب کاری میکنی واحد درسی برمیداری .اگه قراره مامان خیلی خوبی باشی(که هستی) اول درستو زود زود تموم کن .باور کن با بچه اصلا نمیشه و حیفه که وقته با ارزش با هم بودنتون رو با درس و کارای دیگه بگذرونی ،آفرین دوست خوب خودم


سعیده جونم فدات عزیز دلم
مررسی اره سعی میکنم درسم میخونم فقط برای پرکردن وقت والا حوصلشوندارم
فوق لیسانسش چیکارکرده که مابکنیم
مرسی قشنگم بوووووووووس
مامان منتظر
9 خرداد 92 13:32
احسنت امدت به خدا باشه انشالله روزی برسه که نینی شما متولد بشه


merc azizam fadat sham
امير علي
9 خرداد 92 14:14
افرين الناز جون يه كم به درس و مشقت برس


chashm azizam
مامان الینا
10 خرداد 92 20:34
عزیزم همه ی ماها یه جورایی داریم وقت پر میکنیم ،یا حتی گاهی وقت تلف میکنیم اما لازمه مخصوصا وقتی میخوای به خیلی چیزا فکر نکنی و سرت گرم باشه ،حالا درس خوندن که خیلی هم خوبه و یادگیری هرجورش قشنگه،حسابی هم مشغولت میکنه .دوست خوبم موفق باشیخوب درساتو میخونی 20بشی ها


azizam khily mahi fadat sham