دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بازم نا امیـــــدی

1392/3/4 0:09
219 بازدید
اشتراک گذاری

این ماهم  مث ماههای قبل همش انتظار الکی و دلخوشی پوچ


اعصابم خراب و خط خطی شده همش دلم گریه میخوادخداجونم یعنی انقدبدم؟من انقد بی لیاقتم؟امروز یکی دوساعت پیش بی بی چک بازم منفی بود و فردا هم وقتم هستش...

خدایـــــــــــانمیدونم چرا دیگه اهمیتی بهم نمیدی؟انقد داغونم که دستام یخ بستن خداجون خودت میدونی که من از دکتر رفتن بدم میاد مخصوصا  ازبچگی  که یکی دوبار همراه مامانم مطب دکتر زنان رفته بودم ازبچگی متنفربودم ازاینجور جاها حالا خودم باید  برم اه همش قرص همش دارو وقتی میگن هیچیت نیس چراباید داروبخورم ؟وقتی هیچیمون نیس چراباید بچه دار نشم؟قهرم میگیره از خودم از خــــــــــــــــــــدا بعداونهمه درد شکم و سینه وتیرکشیدناش که بی سابقه بود دوس نداشتم نتیجه منفی بگیرم خداجون انتظارخیلی سخته دلم یه نی نی میخواد جرم که نیس؟دستم به هیچ کاری نمیره نه درس نه کار نه باشگا قیدهمشون رو زدم کلی از زندگیمو خودم زدم الانم ازسرلجبازی باخودم یه لیوان بزرگ پره پر نوشابه خوردم نوووووووووووش جونم بذار چاق شم بذار اذیتم کنه دوس ندارم هیچی نمیخوام فقط نــــــــــــــــــــــــــــــــــــی نی ...

اخه سختمه 80 درصد باورداشتم که دیگه این ماه میاد بااینکه الکی الکی میگفتم این ماه نشدماه دیگه همش حرف بود نخیر دیگه نمیخوام نی نی سخته بدون تو موندن اخه تاکی؟؟؟؟؟؟منم دل دارم اگه توباشی که دیگه غمی ندارم نفسم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان منتظر
3 خرداد 92 22:08
عزیزم امیدت به خدا باشه انشالله که هر وقت صلاح دونست خودش یه نینی سالم بهتون هدیه میده


انـــــــــشاالله
ولی میدونی درد شکمم زیاده فردا وقت پ هستش توکلم به خداست
زهره مامان عرفان خان
3 خرداد 92 23:07
سلام عزیزم ؛ مطمئن باش خدای مهربون داره براتون از بهترینها نی نی میسازه که طولانی شده و بدون هر وقت صلاح بدونه براتون میفرستتشش ... برات بهترینهارو آرزو میکنم عزیزم ... امیدوارم با خبرهای خوش بیای پیشمون ...


سلام زهره جوووونم
خوشبختم از اشناییتون
عزیزم مرسی از پیامتون خیلی خوشحالم کردین
امیدوارم انشالله اینطور که شمامیگید باشه
مرسی خانمی خیلیییییییی خوشحال شدم
اگه اجازه بدین لینک کنیم بااسم عرفان جون
امير علي
4 خرداد 92 0:11
الناز جون بازم حرف نااميدي رو زدي .


سلام خانمییییییی
خوبی؟نیستی چرا تنهام گذاشتییییییی
امیرعلی جونم خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوب چیکارکنم بازم نشد
عاطفه
4 خرداد 92 10:59
سلام.الناز جونم ناراحت نباش امیدت به خدا جون باشه مطمئن باش منی نی زود زود میاد
من خودم بعد هفت ماه اقدام مامان شدم و ماه آخرو زدم به بیخیالی همون ماهم نتیجه گرفتم
دوست دارم.بوسسسسسسسسسس


سْلام عزیز دلمممممممممم.... اره توکلم به خداست
الهی آمین عزیزم
بله همینطوره منم صبرمیکنم و بیخیال میشم شاید دلش برام بسوزه و خداهم بخواد زودتربیاد پیشم
منم دوست داررررررررررررررررررم خیلی بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس یه دنیا
غزاله
4 خرداد 92 16:10
الناز جونم بیخیال باش باور کن نی نی خودش میاد اونوقته که میگی کاش زودتر بیخیال میشدی.این فکرا و خیالات باعث استرس میشن و تو رو دیرتر به خواستت میرسونن.سعی کن به زندگیت مثه سابق ادامه بدی.بیا رو روال.


اره غزاله جووووووون بخدا همش از سرتنهاییه حق داری خانمم انشالله که بتونم عزیزم
عاطفه مامان الای
5 خرداد 92 2:40
الناز جون یقین داشته باش به خدا .بدون اجازه اون یه برگ از درخت نمی افته .گلم جاری من 24 سال صبر کرد و خدا بهش یه پسر داد ... تو خیلی عجولی گلم خواهر نازم من الی جون... تو اگه استرس داشته باشی که کار رو بدتر میکنی یکم بیخیال اش وفقط تسلیم خدا باش .اون اگه یه چیزی رو میده یا نمیده حکمتی داره .تو فقط توکل کن عزیزم .به خدا بچه خوبه .شیرینه ولی به همون اندازه هم اذیت ودردسر داره که من میدونم ...دوست دارم شب خوش



بله عاطفه جونم همینطوره و منم همیشه توکلم به خداست ولی خوب کار دله
ولی یه خبرایی هست انگار یکی دوروزه یه حسایی دارم از وقتمم یک روز گذشت لک بینی دارم و کلی درد داشتم دلم همش ضعف میره
فعلا ببینیم خداچی میخواد دوروز دیگه میرم ازمایش
دوست دارم عزیزززززززززززززم الی جونم رو ببوس بابای