دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1392/3/1 15:50
175 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی خوشکلم خیلی دلم میخوادت بااینکه نیستی و حتی نمیدونمم که کی میای ولی دارم باهات زندگی میکنم

مامانی الان نزدیک یه ماهه که شک دارم  حس میکنم میخوای بیای اما نمیدونم نتیجه آزمایشاتم منفی بودن نمیدونم شایدم مشکلی دارم ...

ولی بیشتراز من بابایی خیلی منتظرته دیروز که نتیجه آزمایش رو گرفت و زنگ زد انتظارداشتم که بگه نتیجه مثبته ولی دیدم نه هیچ هیجان و شوخی تو صداش نیست فهمیدم که خبری نیست.مامانی توروخدا زود بیا انقد نقشه دارم برات انقد خرید دارم از الان وقتی میرم بیرون لباسای خوشکل پسندمیکنم برات و تو دلم میگم یه روز میام و اینو برات میخرم....پس بدو که دیگه صبرم لبریز شده مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ساناز
23 دی 91 2:25
سلام. شما میتونی لباسای نی نی تون رو که استفاده نمی کنی توی سایت ما بفروشی همینطور میتونی با کمترین قیمت کلی لباس قشتگ خرید کنی برای اطلاعات بیشتر به من زنگ بزن۰۹۳۷۱۱۳۹۵۵۹
سمر
25 دی 91 2:12
عزیزم ایشالا خدا یه نی نی ناز بهت میده,,,,,,,,راستی سلام,,,,,,,


سلام مرسي عزيزم خدا از دهنتون بشنوه مرسي همين روزاست كه برم ازمايش و نتيجه بگيرم اخه دو سري ميشه كه پ نشدم


شما صاحب وبلاگ پرفسور پارسا هستين ديگه؟
مامان محمد حسين
29 دی 91 10:45
سلام دوست خوبم ايشالا هر چي خيره پيش بياد.توكلت به خدا باشه.
فرناز خاله آرسن
29 دی 91 22:25
سلام ایشالله خدا یه نی نی نازو خوشگل بهتون بده فقط امیدوار باشین که به زودی میاد
مامان تارا
29 دی 91 23:01
خدایا به همین زودی زود یه نی نی خوشگل و باهوش و سالم به این مامانی مهربوووووووووون هدیه کن

النازجون وبت قشنگه ایشالا به زودی با خبرای خوب آپ کنی


سلام خانم گل خوبين؟مرسي عزيزم خدا از دهنتون بشنوه
دخترتون خيلي نازه خدا حفظش كنه موفق باشين