دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

درد دل با نفس مامان

1392/3/1 15:48
164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

نفسم الان نمیدونم  اومدی تو دل مامانی یانه؟!!!(اه چه نینی بی تربیتی)

مامان فدات بشه اگه اومده  باشی که دنیا مال منو باباییهاگرم نیومدی که  بازمنتظر ماه بعدی میمونیم الان دوسه روزدیگه معلوم میشه که خواستی دل ماروشادکنی یانه فقط مامانی زیاد چشم انتظارمون نذاردیگه بخدا من خیلی خسته اماینطورکه معلومه سخت به دستت میارم (((((((((عطــــــــــسه))))))))الان یه دونه عطسه کردم اخه قدیمیا میگن یه دونه ش به این معنیه که باید صبرکنیحالا دیگه نمیدونم چقدرصبرکنم این چن روز که ازاین ماهم مونده یا چندین ماه نمیدونم مامان جان

فدات بشم تواگه بیای دیگه غمی برام نمیمونه چون هر حس بد و خلق بدی که دارم از تنهایی پس اگه بیای حال مامان خیلی خوب میشه قول میدم در حقت کم لطفی نکنم جگرگوشم بیا زودبیا مامانی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان منتظر
1 خرداد 92 19:57
ایشالله که میای و خبرای خوب بهمون میدی عزیزم


مرسی انشالله
darya
1 خرداد 92 22:36
سلام عزیز دلم
وبلاگتو خوندم خیلی قشنگ بود
عزیزم اصلا نگران نباش توکلت به خدا باشه مطمئن باش خودش کمکت میکنه سوره مریم و حدیث کسا رو بخون
منم 13 ماه منتظر بودم و حالتو کاملا میفهم
ان شالله که به همین زودی مامان میشی


سلام خانمی
مرسی خانمی چشات قشنگ میبینن
انشالله و منم امیدم به خداست
حتما میخونم خدا هرچی حاجت تودلتون هست رواکنه نمیدونم همدیگرو لینک کردیم یانه
من النازم 23سالمه از ارومیه
خوشحالم میشم لینک کنیم دوست گلم
.
22 خرداد 92 18:25
این پیام ماله من نیست ولی بخونش تورو امام زمان قسم میدم این پیام رو بخون.دختری از خوزستان هستم كه پزشكان از علاجم نا امید شدند،شبی خواب حضرت زینب(س)را دیدم در گلوم آب ریخت شفا پیدا كردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم،این پیام به دست كارمندی افتاد اعتقاد نداست كارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست آورد به دست كس دیگری رسید عمل نكرد پسشرو هز دست داد.اگر به حضرت زینب(س) اعتقاد داری ابن پیامو واسه 20 نفر بفرست......20 روز دیگه منتظره یك معجزه باش تورو خدا بفرست.