دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

ملک خوشکله

1392/4/15 11:36
1,938 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشکـــــــــــــــــــــــل مامان

مامانی امروز یه جورایی نسبت به تو به اومدنت خوشبین تر شدم مخصوصا از بعدظهربه بعد

مامان جان توماهواره یه سریالی هست به اسم(ازبوسه تا عشق)برامن خیلی جالبه چون وقتای بیکاریم این فیلمارو تماشامیکنم تواین فیلم یه دخمل خوشکلی هست به اسم ملک دخترلامیا انقدنازوخوشکله که نگو...بابایی دختربچه خیلی دوس داره همه ی باباها دختردوست هستن و دخترا بابایی هستن هرچند برامافرقی نداره که دخمل باشی  یا پسمل  ولی بابایی ازاین ملک خانم خیلی خوشش میاد وقتی میبینتش قندتودلش اب میشه قربونش بشممامانی عکسای این ملک خوشکله رو میذارم تایادگاربمونن

و

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

غزاله
2 خرداد 92 0:45
سلام النازی چطوری؟خوش میگذره؟
ایشالا که نی نی دار میشی این ماه و از این ملکم خوشگلتر میشه. راتی تولدت با تاخیر مبارکه باشه ی عالمه.من چند روزی نبودم.


سلام عزیزززززززززززززم مرسی شماخوبی؟اوضاع چطوره؟انشالله الهی آمین
فداتشم هنوز به تولدمم ونده این مال سال قبلم بوده مرسی گلم انشالله همیشه لبت خندون و دلت شادباشه نازم
مامان منتظر
2 خرداد 92 11:25
ایشالله که خداوند به شما هم یه نینی ناز مثل ملک میده


مرسییییییییییی عزیزم الهی امین الهی که شماهم نی نی تون رو صحیح و سالم به دنیا میارین و بهترین زندگی رو کنارهم تجربه میکنین
نانا و نینی جون
2 خرداد 92 19:22
سلام
با دلی پر امید امدم
اگه دوست داشتی یه چیز جالب ببینی بخونی
بیا برای کامل شدن زندگیمون دعا کن
این پست خیلی فرق داره


سلام گلم انشالله همین ماه حتما میخونم
مامان الینا
2 خرداد 92 19:49
الناز جونم منم منتظر خبرای خوبم عزیز دلم


عزیززززم سلام خوبی
فداتشم امروز یانهایتا فردا وقتمه استرس ندارم ولی میخوام که این ماه دیگه مامان بشم اما کمتر احتمالش هست
عزیزم تو مواظب خودت باش
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
3 خرداد 92 14:11
سلام گلم خوبی؟
انشالا که این ماه خدا یه نی نی ناز و خوشگل و سالم بهت بده
امروز (13 رجب ) هست همین الان برات خیلی دعا کردم انشالا که به زودی زود نی نی دار بشی


ْسلام مرسی دوست عزیزم
خدا انشالله سلامتی بهتون بده و بهترین ها رو براتون رقم بزنه الهی امین
عاطفه مامان الای
5 خرداد 92 2:45
میگم خدا من این بچه رو کجا دیدم توسریال دوداکتان قلب....تو ترکیه از اول تا آخر این سریال رو دیدم خیلی قشنگه الان هم جمع تی وی میده ..ولی من با زبان ترکیه بیشتر دوست دارم تا مترجمعان ایرانی ...خیلی کلیشهای حرف میزنن


سلام اره عاطفه جوووووون
خیلی نازه نه؟؟؟؟؟
راستش من ترکیه زیاد بلدنیستم
همین جم تی وی میبینمشون
به هرحال مرسی دوستم بوووووووس
مامان فرشته
6 خرداد 92 4:20
من این سریالو از اول تا آخرش 5سال پیش تو show tv ترکیه تماشا کردم جالبه منم عاشق ملک بودم و همش فکر میکردم خدا بهم یه دختر میده عین ملک


خدایییش خدابهتون خیلی لطف کرده و یکی خیلی خیلی خیلی بهتر از ملک رو بهتون داده من لینکتون کردم بااجازه