دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1392/2/29 20:49
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

مامانی جات خوبه که دل نمیکنی؟جان مامان اینجابهت بد نمیگذره هامامانی امروز صبح بی بی چک استفاده کردم اما منفی بود علیرغم اونهمه دردی که داشتم منفی بودولی مامانی یه کوچولو فقط یه کوچولو امیدوارم هنوز چون سعیده جونم گفت که هنوز زود بود برای استفاده از بی بی چک باید از وقتت بگذره بعد نتیجه رو درست نشون بده نمیدونم امروز باز شکم درد دارم ولی امیدم ته کشیدهمامانی امروز عصر خاله سیما و نی نی نازش مبینا جون اومده بودن بالاخیلی حالم خوب شد انقد که تنهام یکی رو میبینم جوگیرمیشمیکم باهم حرف زدیم مبینا رفتنی از بغل من نمیرفت بغل مامانش سیما میگه الناز خیلی بهت میاد که نی نی داشته باشیخمیازهقربون خدا برم چی میشد منم یه نی نی بغلم بیاد و بتونم براش مادری کنم یا خدا خودت کمکمون کن من عاشق نی نی هستم بیشترازمن شوشوجونم خداجونم دلمون رو نشکن اگه این ماه نتیجه مثبت شد کلی نذر دارم دنیا رو خبر میکنم خـــــــــــــداجونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ایدین
29 اردیبهشت 92 21:11
خانم جونم صبر داشته باش تو هم نی نی دار میشی گلم
یه پیام خصوصی داری


مرسی عزیزززززززززززززم ممنونم از راهنماییت انجام میدم خواستین لینک کنیم عزیزم من النازم 23 ساله از ا رومیه با افتخار دوس دارم لینک کنیم
مامان بردیا
29 اردیبهشت 92 22:07
عزیزم از ته دل برات دعا کردم.مطمینم نی نیت تو راهه.


سلام عزیزم
مرسی خانمی انشالله هرحاجتی تودلت داری روا بشه و همیشه شادباشی خدانگهدار خودت و خانوادت باشه خانمم
عاطفه مامان الای
30 اردیبهشت 92 1:40
الناز جون نظر مخفی برات فرستادم برو حتما بخون


حتماعزیزم بووووووس
پويا كوچولو
30 اردیبهشت 92 8:26
سلام
اگه ميشه قالب وبلاگ رو عوضش كن ، مطالب رو به سختي ميشه خوند
و باز اگه ميشه اينقد گريه نكنين
به خوشيهاي زندگيتون فكر كن و اميد داشته باش ، حتما مي دوني كه غم و غصه و مسايل روحي هم تو رسيدن به اين آرزو تاثير منفي داره


سلام باشه چشم حتما
ممنونم دوست عزیز
مامان منتظر
30 اردیبهشت 92 10:49
الناز جون انقدر نا امید نباش انشالله که نتیجه مثبته هنوز زوده که ب ب چ استفاده کردی


اره مامانی زود بوده توکل به خدا دعاکن عزیزم منم نی نی میخوام