دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1392/2/29 20:55
233 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی قربونت بشم این یکی از عکسای قدیمیه مال بابا جونه

اینجاتارهستش ولی عزیزم عکس و که میبینم قندتودلم اب میشه انقد  قشنگ و توپوله که نگو انشالله که توام انقده نازو توپول بشی فداتشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آیهان کوچولو
24 اردیبهشت 92 17:06
سلام الناز جون.درکت میکنم گلم ولی توکلت به خدا باشه به وقتش خودش بهتون نی نی میده.


سلام خانمی
خوبین؟اوضاع خوبه؟بله حق باشماست ولی خیلی تنهام ونیاز به یه نی نی دارم که وقتمو پرکنه و زندگی کنم باهاش ولی خوب امیدوارم و توکلم به خداست
غزاله
24 اردیبهشت 92 17:16
وای که چه نی نی تپلی بوده این اقای پدر.
و اینکه من عاشق ترانه وبتم.دلمو ی جوری میکنه
بدو بهم رمز بده منتظرم.


سلام غزاله جووووووووووووووووونم فدات شم اره من عاشق این عکس بابای نینیم هستم عاشققققققققققققققق
خیلی ممنونم فدای دلت بشم خانمی بوووووووووووووس 2740062737
پويا كوچولو
24 اردیبهشت 92 23:43