دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1392/2/30 14:09
278 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی فسقلی مو  بور چشم رنگی من

الهی مامان فدات بشه نمیدونم مث من مومشکیو چشم قهوه ای میشی یامث بابایی موبور وچشم رنگی ؟؟؟هرشکلی که بشی مامان فدات میشه عزیزم توفقط بدوبیابغلم دیروز انقد با مبینا بازی کرده بودم شب فقط خواب تو رو دیدم. دیدم تازه متولد شدی ولی تازه تازه هم نبود چون میشد راحت توبغل بگیریمت و روپابنشونیمت یه دست لباس قرمز خوشرنگ تنت بود دیدم عموجاوید(عموی مامان)میگه:از اون بیسکوییت خوبا براش بخرین بیارین یعنی برای تو عزیزم...بعدش یهو با خودم فکرکردم گقتم پس چرا من بهش شیر نمیدم اماده میشدم بیام بهت شیربدم عزیززمامان خیلی نــــــــــــــازبودی نفسمازخوشکلیت هرچی بگم کم گفتم انقد موهای پرپشت و نازی داشتی رنگشون بور بود چشات برق میزدن از خوشرنگی مث چشای بابات سبزآبی بود ناز من الهی مامان قربونت بشه بیشتر هوس مامان شدن کردم چم شده من اخه؟؟؟بعضیا میگن خواب زن چپهچه میدونم شایدم دخملی به هرحال مامانی عاشقتم توبیا سالم بیا الانم زیرشکمم سمت چپ یه دردایی دارم انگار دارن سوزن میکنن همش تیر میکشه مامانی کاش اینا همش بخاطر اومدن تو باشه  الهی آمــــــــــین

        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آبجی
30 اردیبهشت 92 14:41
همه در ها اگه بستس تو به آسمون نگاه کن اونجا که پنجره بازه تو فقط خدا خدا کن


مهربانی را اگر قسمت کنیم
من یقین دارم به ما هم می رسد
آدمی گر ایستد بر بام عشق
دستهایش تا خدا هم می رسد...

مرسی ابجی ناااااااازم
مامان منتظر
30 اردیبهشت 92 16:48
امیدوارم پست بعدی خوش خبر باشی عزیزم


امیدوارم
مرسی عزیزم
انشالله