دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1392/2/28 15:18
852 بازدید
اشتراک گذاری

                                           

دیروز تولـــــــدبهتـــرین بابای دنیا بود

بابای مهربونم 120سال زنده باشی و سایه ات بالاسرمن و بقیه باشد من که جونم به جونت بسته ست پس هرگزغصه نخورین که من میمیرم

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پويا كوچولو
13 اردیبهشت 92 15:34
سلام
تولد پدر عزيزتون مبارك باشه
خدا سالهاي سال سايه ي پرمهرش رو بالا سرتون نگهداره


سلام
ممنونم به همچنین
سارا ( مامان کیانوش)
14 اردیبهشت 92 10:19
تولد پدر عزیزت رو بهت تبریک می گم گلم...


ســـــــــــلام
مرسی عزیزدلم همیشه شادباشین خانمی
کیانوش ناز رو حتما ازطرف من ببوسین خیلی دوس داشتنیه
غزاله
14 اردیبهشت 92 14:55
عزیزم تولدت باباییتو بهت تبریک میگم ایشالا صد سال با عزت زنده باشن و شماهارو خوشحال ببینن.


مرسییییییییییییییییییییییییی عزیز د لم امیدوارم هرروز زندگیت بهترو شادتر از روز قبلیت بشه امــــــــــــــین خیلی خانمی عزیزم