دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1392/2/28 15:01
240 بازدید
اشتراک گذاری

امیدوارم دیروز که روز زن بود به همتون خوش گذشته باشه مامان خانمـــــــــــــــــــــــــا

من که کلی غافلگیرشدمشب قبلش با همسری سر یه موضوعی که خیلی اذیتم میکنه و خیلی حساس شدم و رو اعصابم تاثیربدگذاشته یکم بحثمون شد بعدیهو من این مدلی شدموبعدش چن ساعتی رو باخودم خلوت کردم دست خودم نیس خوب چیکارکنم رو اعصابم تاثیربدگذاشتهشب شد ازش معذرت خواستم همسری ناز کرد چون بد اخلاقی کرده بودم ازم دلخور بود بعدش موقع لالا یه کوچولو حرف زدیم اما کاملا آشتی نکردیم...رفتیم لالاصبح شد دیدم ساعت7 شده و همسری رو تخت خوابن و اصلا تمایلی به رفتن سرکار ندارن یکی دوبار که صداش کردم گفت نمیرم گفتم شاید ازمن دلخوره بعد اینطور شدم و گفتم خوب معذرت میخوام میشه دیگ ه بیخیال شی بعدشهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــورا آشتی کردیم  گفت الناز امروز تعطیل بودیم میخواستم غافلگیرت کنم اما تودیشب هم خودتو ناراحت کردی هم منو کلا از حس افتادم خیلی پشیمون بودم اما بخاطرمشکلی که باخانوادش داشتیم هیچوقت نمیتونم ببخشمشون واسه همینه غصم میگیرهروزقبلش کادوی روز زن رو برام خریده بود برای مامان خودش ومامان من ازیه مدل کادو گرفته بودیم 

بعداینکه نهارواماده کردم ازش خواستم موهامو رنگ کنه خواستم یکم راه بیفته تا بعد ا ین  وقتای معمولی خودش موهامو رنگ کنه

بعد تقریبا4بعدظهربودرفتیم خونه مامان باباییبعدش با بابایی جون رفتیم نتیجه آزمایشمو گرفتیم خداروشــــــــــکر مشکلی نداشتم یه سری داروی تقویتی دادنٰ گفتن برم ماه بعد بازدوباره برم پیششون فرداهم یعنی امروزم 12اردیبهشت تولد بابا ایرجم هستش الهی قربونش بشمیه کادوی خوشکل خریدیم و اومدیم خونه مامانی خودم و روز مادرو تبریک گفتیم  شاممون رو خوردیم و رفتیم خونه خودمونراستی یادش بخیر دوسال پیش سال90روز زن بود که  به اتفاق مامان و بابام رفتیم برای خرید جهازیم  روزا چه زود میگذرنخدایا همه مون رو عاقبت بخیر کن الـــــــــــــــــــــهی آمین


 

اینم کادوی روز زن من که واقعا  خیلی دوسش دارم مرسی عشقم همه کسم      

 

 

 

                                             

    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پويا كوچولو
13 اردیبهشت 92 0:22
ســــــــــلام




alayke salam