دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

کیک تولد پارسال

1392/2/28 14:35
440 بازدید
اشتراک گذاری

یـــادش بخـــــــــــیر

پارسال تولدم خونه باباییم دعوت بودیم ونشد که من خونم مهمون دعوت کنم خوش گذشت زیاد عکس گرفتیم ولی حریص شدیم گفتیم عکسامون خوشکل بشن باگوشیای قدیمی خودمون عکس نگرفتیم وخواستیم با گوشی که بابایی براتولدم خریده بود عکس بگیرم که اونم برنامه ش جور نبود باگوشی دایی سجاد عکس گرفتیم که مدلش بالابودقربونش برم منم که شانس ندارم نمیدونم چی شد یهو گفتن عکساهمشون پاک شدنخیلی توذوقم خوردولی عوضش یه عکس قبل اینکه کیک رو بیاریم خودم با گوشی خودم گرفتم که فقط همین یادگارمونده


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان منتظر
28 اردیبهشت 92 19:30
آخه چقدر قشنگه


چشت قشنگ میبینن عزیزززززززززززم
مامان زهرا
31 اردیبهشت 92 0:28



boooooos