دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1392/2/27 17:05
249 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــــــــلام هلوی مامان

نفسم درچه حالی؟چقدبیخیالی عزیزم چرا میذاری مامانی انقد تنهابمونه خوب بیا عزیزم اینطوری هردوتامون کلی خوش به حالمون میشهجان مامان من و بابایی دیوونه واردوستت خواهیم داشتقلبجونم برات بگه امروز یه جمعه ی دیگست وبابایی و من کنارهم البته نزدیک ظهر یکی دوساعت رفت مغازه باباایرجم ایناو وقت نهاراومدتااونموقع من نهار(ماکارونی)آماده کردم بعدرفتم حمومبابایی که اومد نهارمون رو خوردیم قربونش برم یه دیقه که آروم نداره الانم رفت به ماهیاش برسهالانم برد یه مقداریشو که تکثیرکرده بود بفروشه نی نی بیای از آکواریوم بابایی سیرنمیشی‌خیلی خوشکله فقط گاهی بابایی زیاد خودشو درگیرشون میکنه دیروز بابایی از بانه برگشت مامان بزرگ و بابابزرگ شما یه نیم ساعت جلوتر رفته بودن خونه مامان بزرگ من بعد من و بابایی رفتیم اونجا بعد عموجاوید و خانوادش اومدن بعد دایی سجاد و زن دایی الناز اومدن بعد ساعت9:30همگی رفتیم ترمینال مادربزرگم میرفت تهران پیش برادر زاده های شوهرش یعنی بابابزرگ من بعدش اومدیم خونه باباایرج و بعدش اومدیم خونه بابایی برام از سقز یه سال خیلی خوشکل رنگ نفتی که میدونه خیلی دوس دارم و خودشم دوس داره خریده خیلی قشنگه مرسی بابایی جوووون نی نییییییییییییم من اینطولی شدم

وبعد بابایی هم اینطولیعزیزم چن روزه حس میکنم تو تودلمی مامانی نمیدونم شایدبازم تلقینه اما درد سینه و شکم دارم که تابحال نداشتم نمیدونم خدا خودش عالمه عزیزم زودتربیا دوست داریم نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

arzanigallery
27 اردیبهشت 92 17:14
می خواستم بدونم به وسایل سنتی و ایرانی علاقه مندی یا نه؟! اگه دوس داری کیف های متفاوت و زیبا داشته باشی یا وسایل تزئینی که بو و رنگ ایرانی و سنتی داشته باشه می تونی به سایت ما سر بزنی اینم بگم که قیمتاش خیلی مناسبه کافیه با جاهای دیگه مقایسه کنی اونوقت متوجه می شی.....کارما حاصل زحمت هنرمندان زحمتکش ایرانیه...با هر خریدی یه هدیه هم دریافت می کنی خوشحال می شیم شما رو تو سایت خودمون ملاقات کنیم...اگه دوست داشتین می تونید سایت مارو به دوستاتون هم معرفی کنید
آبجی
27 اردیبهشت 92 19:10
سلام...من یه مدتی میشه نوشته هاتونو دنبال میکنم...ولی نشده نطر بدم...انشالله خدا ی نی نی ناز بشما بده....



سلام عزیزم
خوبی؟ببخشید متوجه نبودم
اختیار دارین خوشحال شدم
خدا داداشتون رو ببراتون ببخشه و کنارهم همیشه سبز بمونین
سجاد
3 خرداد 92 22:50
سجاد کوچولو و مراسم جشن عقدی دایی علی

آپمممممم ، بفرمایین داخل


الهی خوشبخت بشن
خداسجادکوچولو رو براتون نگهش داره