دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1392/2/11 0:09
320 بازدید
اشتراک گذاری

واما...

نی نی های نـــــــــــازوملـــــــــــــــــــوس من که باهاشون زندگی میکنم

 

این خانم خوشکله کوکی هستش و بابایی وقتی کیش بود بهم زنگ زد گفت یه عروسکم برای نی نی آیندمون خریدم منم کلی ذوق کردم یه جوجو هم برا من خریده بود خیلی نازن من که دوسشون دارم نی نی توپولوم

 

این بـــــــــ   بــــــــــــــ     یی    که میبینی بابایی آبان ماه برام خریده یهودیدم و باخودم قرار گذاشتم که مخ بابایی رو بزنم تا نه نیاره  اخه میگفت الناز تو که نی نی نستی انقد عروسک میخوای واسه چی؟میگفتم بابایی برای نی نی مون میخرم نیشخند

این خانم خوشکله رو وقتی پدر بزرگت(باباایرج) من مجردبودم  14سالم بود که روز تولدم برام خریده بود دستاشو میبوسم

 

مامان جان بقیه اش بمونه برای بعد خیلی خسته ام

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نازی
11 اردیبهشت 92 0:54
سلام گلم.
تو مامان میشی بهت قول میدم.فقط باید زیاد فکرشو نکنی.از خدا میخوام به حرمت این شب ،نام مقدس مادری رو نصیبت کنه.مامان اینده روزت مبارک.


سلام عزیززززززززززم
خوبین
اول اینکه روزتون مبارک
بله مرسی خانمی امیدوارم
عزیزم ادرستو ندارم بده وبتو ببینم