دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1392/2/10 14:50
148 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز آشنایی من با سیما جون همسایه طبقه پایین خونمون هست هم سنیم یک سال و  یک ماه ازدواج کردیم یه آتلیه رفتیم اکثر وسایلای خونمون یکی هستن فقط اون نی نی داره(مبینا) و من ندارم برام جالب بودخواستم ثبتش کنم که تاابدمونه

 

 

 

 

 

 

 

 

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

غزاله
10 اردیبهشت 92 16:30
عزیزم ی وقتی غصه نخوری؟؟؟ اونا خیلی زود بچه دار شدند.



ســلام عزیزم
نه بابا غصه ی چیو بخورم خدا هست و منم راضیم به رضاش
فداتشم بووووووووس
مامان سونیا
10 اردیبهشت 92 16:43
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر

قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد . . .



عزیزم منم بهتون تبریک میگم
روزتون مبارک

مامان دوقلوها(حســـــین_حســـــام)
10 اردیبهشت 92 19:52
سلام الناز جونم خوبی گلم وبمون اپ شد


سلام عزیز دلممممممممممممممممممم مرسی فداتشم وای مریم جووووووووووونی نی نی هات خیلی نازن تورو خدا اسپند حتمابراشون دود کن میبوسمتوووووووووون