دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 13 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

تفلدم مبـــــــــــــــــــالک

1394/5/14 19:04
2,170 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــــــــــــــلام دوستای گلم

 روز همتون بخیرو شادی....

امروز 14 مرداد تولد بنده ست...دیگه یه سالم بزرگتر شدیم ایشالا که عاقلترم شده باشیم....ایشالا دلاتون همیشه شادباشه...امسال تولد نگرفتم یه جورایی با همسری هم لج کردم چون بموقعش تبریک نگفته منم گفتم هیچی نمیخوام...کادوی کوچولوموخریده اما گنده هه رو اواخر این ماه یا اوایل ماه اینده تحویل میگیرم.حالا ماانتظاری نداریماخندونکهی خودشون  رو میکشن کادوبخرن چه کاریه اخه؟....قرار بود بریم یه کیک کوچولو چهارنفره بخریم من و همسری و مامانم و بابام باشیم و دوقلوها که فعلا لج کردم نمیخوام برم....

جونم بگه با بچه ها خوش میگذره بهمون....روزا خیلی ارومن شبا گاهی خواب و بیداری دارن که طبیعیه...مامانم قربونش برم قبل من بیدار میشه و بهشون میرسه ولی خب خودم تنبلی نمیکنم...ایشالا که بتونم کامل رسیدگی کنم بهشون...

میخوام چن تا از عکسای بچه هارو از اولین روزاشون تو بمیارستان و توخونمون بذارم....میبوسمتون...التماس دعا

 

 

 

دست  پسرم تودست مامانش

راست آیدینم....چپ سلنازم

دخترم بعد از حموم

ایدینم بعد از حموم

اولین عکسی که از دخترم بعد از سزارین باباشون گرفت و من دیدمشون...تودستگاه بود الهی فداش بشم

بازم راست ایدین.چپ سلنازم.اوین حمومشون روز اولی که اومدن خونشون

موهای خوشکل پسرم...قربونش بشم

 

دنیای من دخترم سلناز

پسندها (7)

نظرات (10)

مژگان
15 مرداد 94 11:17
ای جان. خدا بهتون ببخشه. تولدت هم مجددا مبارک عزیزم. اینقدر هم آقای پدر رو ادیت نکن باهاش لج نکن گناه داره
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی عزیزدلممممممممممممم....چشم سعیمو میکنم
مامانی
15 مرداد 94 21:30
ای جانمممممممممممم ببوسشون.....تولدت مباااااااااارک
آجی
16 مرداد 94 12:56
سلام الناز جون چقدر نی نی هاتون نازن دوقلو خیلی خوشگله کاش نی نی ما هم دوقلو بود اما واقعا سختی های خودش رو داره .خدا مراقبشون باشه قدمشون پر از برکت
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزدلم خوبین؟مرسی شما لطف دارید گلم...عیب نداره ایشالا نی نی های خودت خانمی که دوقلو میانبله سخته اما شیرین مخصوصا بعد ازاین که شیرین کاریای خودشون رو خواهند داشتت
عارفه
16 مرداد 94 22:13
عه سلاااااام واااای عزیززززم مبارکت باشه الناز جوووووووووووون ...وای خدااااااا ....خدا حفظشون کنه...الحمدلله به دعاهات رسیدی
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام خواهررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر....خوبی؟مرسی گلم فدات...چه خبرا؟اوضاع چطوره؟اون قضیه؟؟؟؟؟؟
بابا و مامان
17 مرداد 94 9:26
تولدت مبارک عزیز دلم
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی عزیززززززززززززززززززززززززززززززم
نیلوفر جون
17 مرداد 94 20:40
وای خدا چه نازن مثل علیرضا کوچلو مچلو هیچ لباسیم سایزشون نیستمارک کارتز سایز صفرش فکنم اندازشون بشه امتحان کن من برا علیرضا همیشه میگیریم
الــنـــازجوون
پاسخ
قربونت برم..... اره لباساشون بزرگه خودشون کوشولوهستن اخه....مگه هنوزم سایز علیرضا نمیشن؟یه چن جارو گشتم سایز کوچولو پیدانکردم محجبور شدم فعلا همینارو بپوشونم تا بزرگ بشن.....ولی حتما میپرسم مرسی گلم
❤مهسا مامان سایمان❤
24 مرداد 94 9:02
واااییییییییییییی عزیـــــــــــــــزم خدا حفظشون کنه تولدتون هم مبارک
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی دوست عزیز شادباشید خدا سایمان عزیز رو براتون نگه داره
هدیه
24 مرداد 94 17:02
وای چقدر نازن خدا حفظشون کنه برات نازنینم راستی تولدت مبارککککککککککککککککک نازنینم
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی هدیه جان دوست و ابجی گلم.....
آجی
29 مرداد 94 9:51
سلام الناز جون از فرشته ها عکس تازه بزارلطفا....خیلی عزیزن
مامان فاطمه حانیه
10 شهریور 94 13:57
ای جانم ماشاءالله چقدم شبیه هم هستن با اینکه هم جنس نیستن خدا حفظشون کنه به شمام توان و صبر بده
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی دوست عزیزم..بله شبیهن...شکرخدا .....مرسی خدا عزیزان شماهم براتون حفظ کنه