دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

شروع شش ماهگی فرشته هام

1394/9/18 15:03
945 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــــــــــلام

دوستای مهربونم خوب هستید؟

باز ماهگرد بچه ها شد و منم سروکلم پیداشد

البته با دو روز تاخیر...

16آذر بچه ها پنج ماه رو تموم کردن شکر خدا روز به روز دارن بزرگتر میشن لباسایی که بزرگ بود داره اندازشون میشه واین برای یه مادر عین خوشبختیه که جلو چشمش قدکشیدن و رشد بچه هاشو میبینه...شکرخدا...

یه چن بار بچه ها رو روی رورویِک گذاشته بودیم اما زود بود...ولی درست 16 اذر سلناز رو اتفاقی روی رورویک گذاشتیم و خودمم روی تردمیل بودم یهو دیدم سلناز یه قدمی جلو اومد چشمام همش دنبالش بود یهودیدم از اون ور هال اومد پیشم و منم کلی ذوق کردم خدایا بازم شکرت....ایدین رو هم روی رورویک خودش گذاشتیم اونم تونست حرکت کنه ولی سلناز فرزتر بود

چن وقته صداهای خوشکلشون رو بلند تر درمیارن....خیلی بهتر وبیشتر میشناسنمون و باهر حرکتی میخندن و سلناز بادیروز دومین بار بود که وقتی امیر پسر داییم که مث داداشمه و خیلی دوسش داریم رو میبینه گریه میکنه همچین جیغ بنفش میکشه عجییییییییب...ایدین خاکیه و مهربون و همیشه لبخند رو لباش...سلناز پر افعاده و همش مامانی هستش

ماهگرد بچه ها همش دلم میخواد کیک بخرم ولی ازاینکه نتونم خودمو کنترل کنم  میترسم برای همین  فعلا دست نگه داشتم عوضش این ماه همسری پیشنهاد داد کیک بیسکوییتی درس کردم و ایشالا اواخر سال بچه هارو میبریم آتلیه ...

بدووم برم االنه که بیدار بشم جفتشونم خوابن...منم گرسنمه تو رژیمم و همش تلاش میکنم تاعید بشم مانکن....برام دعاکنید....میبوسمتون.....میرم چن تا عکس بذارم

 

پسندها (2)

نظرات (0)