دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 13 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

سالروز عقد من و عشقم

1394/1/25 18:46
1,616 بازدید
اشتراک گذاری

هیچ اتفاقی در دنیا مهمتر از انتخاب یک همسفر بریا بقیه عمرنیست...عزیزم و همسفردایمی من سالگرد یکی شدنمان مبارک

26 فروردین سال 90 ساعت 16محضر قرار داشتیم و همونجا من و عشقم برای همیشه پیوند بستیم و دلامون یکی شد و اگه خدا بخواد تا آخر عمرمون باهمیم و شکرمیکنم خدارو برای داشتن همچین همسری...شکرت خدا که لطفت رو در حقم تمام کردی...

مخصوصا امسال خیلی فرق داره با سالهای گذشته...امسال چهار نفریم  و هرسال درحسرت فرزند بودم و خدا امسال برامون دو تافرشته فرستاده خدایا بی نهایت شکرت

این یعنی نهایت خوشبختی....این یعنی بهترین هایی که میتونست اتفاق بیفته و الان من و همسرم خودمون رو تو اوج میبینیم و ازاینکه خدا لایقمون دونسته روزی هزار  بار شکرخدامیکنیم....

با ارزوی بهترین ها برای همه دوستای گلم...امیدوارم و ازته دل از خدا میخوام هرچی تودلتونه هر ارزویی دارید بهش برسید....شادباشید و منم از دعای خیرتون بی نصیب نذارید

 

 

پسندها (7)

نظرات (5)

مژگان
26 فروردین 94 7:41
به به! مبااااارکه! ان شاالله همیشه شاد باشد و خوشبخت. سالگرد عقدتون مبارک. ان شاالله تا 120 سال در کنار هم با آرامش و خوشبختی زندگی کنید.
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی مژگان جونم دوست گلمهمچنین شما خواهرخوبم خوشبخت و سلامت کنارهمسری
بــــــــــــاران
27 فروردین 94 1:56
سلام,الناز جوووونم هزاران گل به قشنگی روی ماهت تقدیم به تو وعشقت الهی همیشه کنارهم شاد وسلامت باشید وبچه ها زیرسایه هردوتون وبا ناز شما بزرگ بشن تو خوبی و بهترین ها لایق توان ,مباااااارکه,میبوسمت,ببخش باگوشیی مینویسم,اگه غلط غولوط شدببخشید,
الــنـــازجوون
پاسخ
سلامممممممممممممممممممممممم باران جونمممممممممممممممممممممم مرسی فداتشم.....امیرعباس گل منم ببوسش جیگرمو....خخخخخخخخخخخخ غلط غلوط نوشتن که کارمنه استادمیبوسمت مرسی که پیام دادی گلم
یه عاشق
27 فروردین 94 17:19
سلام الناز جان من از خیلی وقت پیش وبلاگتو میخوندم اما دلم میگرفت و فقط دعا میکردم خدا خودش کمکت کنه و یه نی نی سالم بهت هدیه بده تا اینکه امروز بعد از مدتها اومدم وبت ببینم چیکارا میکنی که بی نهاییتتتتتتتتت خوشحاااااااااال شدم انشالله دوقلوهاتو به زودی تو بغلت بگیری و زیر سایه تو و همسریت بزرگ بشن انشالله واس من و عشقمم دعا کن بهم برسیم... خوشبخت باشیییییییییین همیشههههههههه
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام دوستم..خوبی خانمی...مرسی عزیزمممممم فداتشم خیلی لطف داری گل من.....چشم انشالله اگه لایق باشم حتما دعامیکنم وقتی شما منو دعا کردید منم کوچیکترین کاریه که میتونم براتون بکنم...انشالله به ارزوی قلبیت برسی عزیزم
مادام میم
27 فروردین 94 19:26
سلام عزیزم مرجان هستم بالاخره وبلاگ درست کردم خوشحال میشم منم لینک کنی ... راستی سالروز عقدتونم فرخندهسلام خانمی.....مرجان خودمون؟مرسی گلم شادباشیحتما میلینکم
زهراخ
31 فروردین 94 20:59
سلام عزیزم انشاا...همیشه شادو خوشحال باشین سالگرد یکی شدنتونم تبریک میگم
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام طهراجونم مرسی دوست کلم همیشه شادباشید