دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

اطلاعیــــــــــــــــــــــــه....اطلاعــــــــــــــــــــــــــیه

1394/1/30 20:00
491 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

آرزومند آرزوهای قشنگتون هستم و امیدوارم هیچوقت اشکی از سر ناراحتی نریزید....

دوستان با همفکری باران عزیزم دوست و خواهرگلم تصمیم گرفتیم یه گروه وایبری مخصوص خانمای باردار و مامانایی که نی نی چن ماهه تا پنج شش ساله دارن بزنیم

تا بتونیم از اطلاعات هم بهره ببریم...

منو که تقریبا و تاحدودی میشناسیدم واگر اعتماد دارید بیاید خصوصی شماره بذارید و برای تشکیل این گروه کمکمون کنید....

تاکید میکنم خانمای باردار و مامانایی که نی نی های چن ماهه تا پنج شش ساله دارن...

هرگز کاری نمیکنم که درحق کسی نامردی بشه و از اعتمادتونم خیلی خوشحال میشم و مطمینم میتونیم مث چن تاخواهر کنارهم از اطلاعات هم استفاده کنیم....

خصوصی پیام بذارید شماره بدید من درخدمتتون هستم

مرسی

پسندها (4)

نظرات (1)

مژگان
31 فروردین 94 9:35
این اطلاعیه در حال حاضر شامل حال من نمیشه. ان شاالله به وقتش منم میام عضو میشم
الــنـــازجوون
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخ عزیزم انشالله خیلی زودشامل حال شماهم میشه....میبوسمت دوست جونم