دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 14 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

معاینه و کنترل نوزدهم فروردین

1394/1/23 16:00
647 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه دوستای گلم

من اومدم

خداروشکر حال فسقلاو خودمم خوبه ...امیدوارم حال همه ی شماهم خوب باشه انشالله

روزا همینطور میان و میرنو شکرخدا منم پنج ماهم روتموم کردم و  ماه ششم رو شروع کردم به امید خدا دعام کند این چن ماه اخرم همینطوری سپری کنیم و به مشکل نخوریم شکرخدا تا الانش خیلی خوب بودهمه چی جز یکی دوبار درد خفیف شکم و گلاب به روتون تکرر که امونم رو بریده همه چی خوب بوده....

نوزده فروردین وقت دکتر داشتم که باید سونوگرافی رو میبردم مطب که خانم دکترببینن...روزچهارشنبه بود باهمسری اس دادیم و قرار شدکه عصری بریم یه چن قلم خرت پرت نی نی هارو بخریم و بعدش بریم مطب...همسری سرساعت رسیدن با سه تا از همکاراشون که یکیش به تازگی متوجه پدرشدنش شده رفته بودن ماهی بخرن یه بیست دقیقه ای منتظرش بودم بعد بایه دنیا ذوق اومد و همش ازخرید نی نی هامیگفت....یه دوش گرفت نهارخوردیم و من اماده شدم و راه افتادیم....سیسمونی واعظ رو مدنظر داشتیم رفتیم اونجا و استارت خرید اولیه مون رو زدیم وای که چه کیفی داشت....خدانصیب همه  دوستای گلم بکنه انشالله.ایشالا عکسم میذارم.

بعد ساعت ده دقیقه به نه بودکه رفتیم مطب یه چن نفری بودن و خداروشکر چون اخروقت بود شلوغ نبود....منشی به گرمی استقبال کرد و یه ده دقیقه طول نکشید رفتم داخل...فشارم دوازده رو هشت بودشکرخدا استرس نداشتم و این بار زیاد نشون نداد.وزنم معمولی بالااومده بود.و ازهمه مهمتراینکه صدای قلب فرشته هامم شنیدم و ژیلاخانم دستیار دکتر نان بخش یه لبخند رضایت رولباش نشست و منم راضی از تخت بلند شدم رفتم اتاق دکتر...دکترمث همیشه سفارشات لازم رو کرد...شیرینیجات و چربی و شور اینا نخورم و مواظب همه چی باشم.و داروهامو دوباره نوشتن و یه ویتامین دیگه هم اضافه کردن....من خوشحال بودم که داروهام داره تموم میشن خدایا بازماما خب بخاطر فسقلا حتما ادامه میدم....

قرار شد ماه اینده اردیبهشت 29 مطب زنگ بزنم اگه بودن برم دیگه 19 اردیبهشت نرم....منم اگه مشکلی پیش نیاد دکترم رو عوض میکنم و میرم پیش خانم دکتر قریشی چون دفترچه مون برای بیمارستانیه که ایشون اونجا عمل میکنن تاهم خرجم پایین باشه هم از بیمه تکمیلیم استفاده کرده باشم...امید بخدا

دیروزم با همسری رفتیم سیسمونی فروشی و کالسکه دوقلو و ساک وسایل و گهواره و ست وان رو پسند کردیم

فقط چون کالسکه دوقلو ماده نبود ماهم قرار سد همه چی رو یکجا بیاریم خونه...

یکی دوروز بادو بارون حسابی داشتیم اینجا زد ماهواره رو ریخت بهم....الان تلویزیونم که وصله به ماهواره تلویزیونم نمیتونم ببینم.امروز سرم به نهار گرم بود و یه مقدار گوشیم وقت گذشت فردا میخوام چیکارکنم حوصلم سرمیره همش....

 

نوزده تکه ی دخملیم

نوزده تکه ی پسملیم

پنج تیکه های فسقلام

جوراب

کیسه خواب

ست شامپو

لحاف تشک دخملی که برای پسملی هم قرمز هستش

 

پسندها (2)

نظرات (8)

مژگان
24 فروردین 94 8:09
ای جاااااااااااان لباسای نازی نازی ها مبارکشون باشه. خدا رو شکر که این حس های شیرین رو داری تجربه میکنی. ان شاالله نصیب همه ی آرزومندانش بشه. عزیزم ان شاالله همیشه دلت شاد باشه و سلامت باشی در کنار همسر و فرزندانت
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی مژگان جونم اشنلله قسمت همه ی منتظرا عزیزدلم....میبوسمت
مژگان
24 فروردین 94 10:18
من دلم غش میره برای لباسای نوزاد مخصوصا......؟!؟!؟!؟!؟! اگه گفتی؟!!! مخصوصا عاشق شورت عینکی ان اشاالله بخوام برای نی نی آینده ی خودم خرید سیسمونی رو شروع کنم اول از شورت عینکی شروع میکنم
الــنـــازجوون
پاسخ
عزیزم مژگان جونم...انشالله میخری عزیزدلم
مرجان
24 فروردین 94 17:28
وای الناز دل آدم قنج میره بخدا...خیلی قشنگه حتما عکس بقیه سیسمونی هارو بزار من منتظرم همشو ببینم ... امیدوار این لباسای خوشگل و نی نی ها حسابی برات کثیف کنن
الــنـــازجوون
پاسخ
چشم عزیزم هرموقع خریدم حتما عکس میذارم خانمی...مرسی چه دعایی کردی خواهر خخخخخخخخخخخ فداتشم
مامان نی نی
25 فروردین 94 9:40
سلام مبارک باشه
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام مرسی دوستم فدات...نی نی تودلی شماهم مبارک انشالله به سلامتی به دنیابیان
مامان سویل وعلیسان
1 اردیبهشت 94 14:43
اااااااااااااااااای جونمممممممممممممممم فداشون بشم من
الــنـــازجوون
پاسخ
خدان.نه مامانییییییی
مهدیه
5 اردیبهشت 94 20:35
مبارکت باوشه عزیزم راستی منم خیلی دوس دارم نی نی اهام دوقلو باشن از ماه بعد اقدام میکنم بنطرت دکتر جلوند تو انتخاب جنسیت و دوقلویی میتونه کمک خوبی باشه ؟؟؟
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام دوستم خوبید؟مرسییییی خانمی...انشالله دوقلو قسمت شماخانمی....از ارومیه هستید؟وبلاگ ندارید؟انشالله اقدام میکنید و نتیجه مثبت میگیرید عزیزم.والا یه بار رفتم پیششون و شنیدم که میگن اکثراونایی که جنسیت مهمه براشون میرن پیش دکتر جلوند اما من اعتقادی ندارم..باز تحخقیق کنید انشالله خیره
مهدیه
14 اردیبهشت 94 12:59
ممنونم بله ار ارومیه م نه وبلاگ ندارم انشالله دعام کنید مرسی از مهربونیتون♥♥♥
الــنـــازجوون
پاسخ
یه وبلاگ بزنید دوستم بیشتر اشنامیشیم.....موفق باشید
مهدیه
14 اردیبهشت 94 13:00
ممنونم بله از ارومیه هستم نه وبلاگ ندادم انشالله مرسی از مهربونیتون