دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

خــــدایا...

1393/12/16 17:58
529 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــــــــــــــــلام

دوستای گلم و نی نی های نازشون

خداجونم 

بی مقدمه مینویسم...

یکم پیش همینطوری کلی فکروخیال میکردم یهو به اینجا رسیدم...که خدا چقد برای من معجزه کرد و محبتش و بزرگیش رو در حق من و شوهرم و حانوادم که انقد نگرانم بودن تمام کرد....خدا  خیلـــــــــــی بزرگتر از این حرفاست همه مون میدونیم...اما شاید من تابه این سنم اینهمه درکش نکرده بودم...خدا یه بار معجزه کرد و درست وقتیکه هیچ انتظاری نداشتم و یکی از یزرگترین غمای دنیا تو سینمون بود (داییم فوت شده بود)جگرگوشه ام رو تودلم گذاشت....رفته بودم سونوگرافی برای تشخیص اینکه قلب تشکیل شده یانه یاکلی استرس رفتم و یه خبر شگفت انگیز شنیدم و فشارم رفت تا 14.16اینکه جگرگوشه های من دوقلوهستن و بایه دنیا خوشحالی خبر رو به همسری که توسالن نشسته بود دادمروزیکه لک دیدم و رفتم اورزانس برام سونونوشتن فرداش رفتم سونوگرافی فهمیدم که نفسای من یکی دختر ویکی پسره...وای خدای من واقعا نمیدونم چطوری و با چه زبونی شکرت کتم...من لیاقت اینهمه خوشی رو ندارم....خیلی بزرگی کردی درحقم خداجون...

منم مث خیلی ازد وستاکه منتظرن سختی کشیدم و اوایل نوشته هام رو تو وبلاگ بخونید میبینید چقد انتظارو تنهایی کشیدم...انقد پای کامپیوتر نشستم و باگریه نوشتماین نوشته های بالارو ننوشتم  کهخدایی نکرده بخوام کسیو ناراحت کنم...نه فقط اول ازهمه خواستم دلمو خالی کرده باشم....بعدش هیچوقت یادم نره که ازکجابه کجارسیدم...و مهم تر از همه ی اینا امیدی باشم برای همه دوستایی که مث چن وقت پیش من ناامیدن و از همه چی زدن و فقط به نی نی فکرمیکنن مطمین باشن و امیدشون به خدا باشه و امروزشون رو خوش باشن چون به هرحال نی نی میاد و فقط روزاهستن که ما بی هیچ امیدی هی هولش میدیم بره تا فردابیاد شاید خبری بشه....دوستای گلم شادباشید خدا همه مون رو میبینه 

امیدوارم زندگی همیشه به کامتون باشه و اگه سختی هم داشتید همین اخرای سال تموم بشه و سال جدید بهترین باشه براتون...به امید خدایاعلی

پسندها (5)

نظرات (9)

بابا و مامان
16 اسفند 93 19:19
خدا را هزار مرتبه شکر ایشالاه همه منتظرا به ارزوی دلشون برسن
الــنـــازجوون
پاسخ
آمین عزیزم
مژگان
17 اسفند 93 13:29
همه ی این حرفایی که زدی خیلی جالب و واقعیه. خدا اگه بخواد بی حساب به بنده هاش میده. فقط ما بنده ها باید صبور باشیم. الناز جان خدا رو شکر خدا پاداش قشنگی در برابر صبوریت بهت داد. خدا همسر و دوقلوهات رو حفظ کنه و بهت ببخشهقربونت عزیزدلم.....مرسی خدا خانواده ی سبزوگرم شماروهم برای شما حفظ کنه و دلتون خوش باشه هرروز خدا....امیدوارم خدا دل همه ی بنده هاشو انقد شاد کنه و منم لایق دید و رحمتش رو شامل حالم کرد شکرش مکینم....مرسی عزیزم زنده باشی
مژگان
18 اسفند 93 8:41
سلام عزیزم. فعلا وایبر نصب نکردم ولی میخوام وایبرمو فعال کنم. هر وقت نصب کردم بهت خبر میدمسلام گلم.....انشالله منتظرم
غزل
18 اسفند 93 12:51
الناز لوووووووووس میشود ... خوبی خانوم ؟ چه خبرا ؟ خدا روشکر ایشششششالا که همیشه بخندی و خوش باشی گلم ...
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی گلم........خخخخخخخخخخخخخ لوسمرسی همچنینی خانمی
فریما
18 اسفند 93 15:23
مبارک باشه عزیزم ایشالله همه به آرزوی مادر شدنشون برسن
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی دوست عزیزالهی امین....خدا شمارو برای بچه هاتون و بچه هاتون رو برای شماحفظ کنه زنده باشید
ترنم
19 اسفند 93 8:19
سلام الناز جون خیلی برات خوشحالم . امیدوارم نی نیای نازتو سالم در آغوش بگیری من مدتها پیش با وبت آشنا شدم و میدونم چقدر سختی و انتظار کشیدی و وقتی فهمیدم داری مامان میشی خیلی خوشحال شدم. اینکه خدا مارو همیشه و همه جا میبینه و هرچی صلاحمون باشه به موقع بهمون میده ...منم اینو درک کردم امیدوارم همه به آرزوی دلشون برسن و امیدشون به خدا باشه شادباشی
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام دوست گلم خوب هستین؟ممنونم دوست عزیزم یه جزیی وبلاگتون رو نگاه انداختم دیدم که شماهم تودلتون یه فرشته دارید خیلی خوشحال شدم تقریباهم هم دوره ایم....مرسی فداتشم....لینکتون کردم بااجازه.....اره والا خیلی سختی کشیدم خداروشکر براری همه ی مصلحتش و نعمتها و رحمتش....امیدوارم و انشالله بریا همه ی مامانای منتظر این اتفاق مبارک بیفته و مامان بشن ..خوشحالم از اشناییتون خانمی
شمیم
19 اسفند 93 10:02
عزیزم ممنون که سر میزنی خیلی خوشحالم میکنی. خوشحالم که به آرزوت رسیدی اونم دو قلو که من آرزوشو دارم.
الــنـــازجوون
پاسخ
باعث افتخاره خانمی....انشالله به ارزوت میرسی و دلتون شادمیشه خیلی زوووووووووووووووود به امیدخدا
مرجان
21 اسفند 93 17:44
چون دلت پاکه هر چی از خدا بخوای خدا دلش نمیاد بهت نده
الــنـــازجوون
پاسخ
قربونت بشم مرجان مرسی امیدوارم خداسهم دل شماروهم هروقت خودتون خواستید بهتون بده میبوسمت
سحر
25 تیر 94 17:10
عزیزم اگه امکانش هست بیا و وبلاگ تو به روز کن