دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

هرچی نوشته بودم پرید

1393/12/2 16:40
374 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

ای خدااااااااااا دوساعت نوشتم بعدش همش پرید دلم میخواد گریه کنم....

از این نوشتم که امروز بخاطر برف و بسته بودن راهها همسری تعطیل بود و خونه پیشم موند و فردا میره و شب ماموریته...ازاینکه میخوایم بریم لباس نی نی بخریم اما دودلم که برم یا نه؟!ازاینکه دیروز غروب پرده هایی که داده بودیم شستشو و اتو نصب کردیم و شب رفتیم سیب زمینی کبابی که من عاشقشم رو خوردیم و حسابی گشتیم بااینکه بدجوری برف میومد ...اما همش پرید 

پسندها (3)

نظرات (4)

مژگان
3 اسفند 93 7:40
سلام عزیزم. خودت و همسرت و نی نی کوچولوهات خوبین ان شاالله؟ الناز جان من یه پیشنهاد بهت میدم. اونم اینکه همیشه قبل از اینکه مطلبی تو وبلاگت بنویسی یه یا فایل Word یا Notepad مطالبت رو تایپ کن بعد تو وبلاگت Copy-Paste کن. اونطوری اگه مطالبت پرید خیالت راحته تو یه فایل نوشته هات رو داری. وقتی مطمئن شدی مطلبت ثبت شده فایله رو پاک کن. گمونم اینطوری بهتر باشه
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام دوست مهربونم مرسییییییییییی ماهر چهارتایی خیلی خوبیم شکرخدا...شما خوبید؟امیدوارم که در سلامتی کامل به سرببرید و از زندگیتون نهایت استفاده رو ببرید....بله چشم ازاین به بعد حتما این کار وکیکنم چون واقعا خسته کنندست دوباره همون مطالب رو باجزییاتش بنویسی اوووووووووووووووف مرسی دوستم از راهنماییتون
زهراخ
3 اسفند 93 13:08
آخ قلبم وایساد ترسیدم که دختر
الــنـــازجوون
پاسخ
خدانکنه....چراااااا
غزل , باباییش
4 اسفند 93 10:47
تنبل رو ببین .... خلاصه متن قبلی رو نوشته ... یه پیشنهاد ... منم همیشه همین کار رو میکنم ... همیشه متنت رو روی word تایپ کن و save کن ، بعدش برو تو مدیریت و متن جدید رو که باز کردی متنت رو با موس بکش بیار تو اون صفحه خالی و دو سه خط اول رو سفید میده پاکش کن ... این جوری اگه مشکلی پیش بیاد نوشته هات نمیپره ... اخه سخته هی تایپ کنی هی بپره ... فقط دوست جونم حواست باشه که کپی نمیشه باید با موس بکشی بیاری تو این صفحه خالی . یعنی هر دو تا صفحه روکوچیک کن بعد .... من برم بازم اختراع کنم ....
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام دوست جونم خوبید؟خب چیکارکنم نزدیک 90-80 خط نوشتم اخرش دستم خورد همش رفت دلم کباب شدچشم این بار حتما امتحان میکنم خانمی مرسیییییییییییییییییییییییییییی عزیزدلم...خودتون درچه حالید؟مرسی از بابت اختراعت و اموزشتون به من انشالله به امید اختراعات بهترو جدیدتر
مامان حلما
5 اسفند 93 11:01
سلام مامان جان... الان که خیلی زوده ولی اون آخراش حتماحتما آتلیه بارداری بری هههاااا.... باشوهرتو شکم توپولوت عکس بگیری هاااا.... نگی یادم رفت هااااا.....من هفته آخررفتم الان هروقت نگاشون می کنم کلی خاطرات زنده می شه واسم....ولی فکرکنم توبایدزودتربری چون دوقلو شکموخیلی بزرگ می کنه اون آخرش توانی واسه این کارانمی مونه.... قبل آتلیه آرایشگاه بری هااا.... بشین برنامه بریزمدل فیگوردربیار ازنت وایییی خداااکلییی کاردارییی توووو
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام مامانی خوبید؟وای که چقد کار دارم منننننننننننچشم حتما میرم انشالله هفت هست یا شش ماهگیم انشالله دعاکنید برام کم نیارم البته اتفاقی نیفته کم نمیارم خدارو شکر برای همه داده هاش....مرسی دوست عزیزم