دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

رمز مطالب حذف شد

1393/11/27 16:31
447 بازدید
اشتراک گذاری

خاله جونای مهربون و نی نی های نازشون سلام

من رمز مطالب رو برداشتم ببخشید که نمیتونستم بگم...

بله به لطف خدای خیلی خیلی مهربونمون دوتا نی نی تودلمه و من یکی از خوشبخت ترین های دنیام احتمالا نی نی ها هردو دخملن و این برام معجزه تر از معجزه ی قبلی همون یهویی مامان شدنم  بود...

شنبه باهمسری رفتیم نتیجه آزمایشات رو گرفتیم وبعدش رفتیم برای فاطمه دخمل اقای ولیپور همکار همسری کادوی تولد خریدیم و رفتیم مطب...ساعت 8:15رسیدیم مطب و تا9 رفتم داخل و دکتر نتایج رودیدن وشکرخدا گفتن همه چی عالیه 

یه سونوگرافی برای 13 اسفند برای ازمایشگاه دکتر شهریاری فر نوشتن و 19 اسفند باید مطب باشم انشالله این موردم خیرباشه و خوب پیش بره...دکتر سولفات و ویتامین برام نوشتن هرروز یه دونه میخورم...خیلی مواظب انشالله که هیچ مشکلی پیش نیاد...

دیروز خواب بودم دیدیم اف اف صداش دراومد دیدم مامانمه درو بازکردم اومدن داخل فداش شم اومد باهم آشپزخونه رو تمیز کردیم و خلاص عصری هم همسری اومد اتاق نی نی رو شیشه هارو پاکیدیم و کلی کار ک ردیم البته من کارای سبک میکنم مواظبم اما همه چی  روهم سپردم به خدای مهربونم برای نی نی های منم  دعا کنید دوست جونام...

 

پسندها (2)

نظرات (10)

fateme
27 بهمن 93 21:20
دوتادخترمامان الناز
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسیییییییییییییی گلم
مامان الهام
27 بهمن 93 21:22
تبريك مباركههههههه خيييييلييييي خوشحال شدم مراقب خودت و نيني هاي نازت باش
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی دوستممممممممممممممممممم چشم عزیزم شماهم مواطب خودتون باشید
بابا و مامان
27 بهمن 93 23:26
بهبه مبارکه عزیز دلم الناز جان من حدس زده بودم گفتم صبر کنم خیلی خیلی خوشحالم ایشالاه به سلامتی و شادی مواظب خودت باش عزیزمقربونت مامانی لطف کردید خدا دختروپسر گلتون رو حفظ کنه و همیشه دلتون شادباشه خانمی ....
مژگان
28 بهمن 93 7:40
واااااااااای خدااااای مممممممنننننن!!!! خیلی خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم. الناز جان بی نهایت خوشحال شدم. عزیزم تو یکی از بنده های خوب خدایی. من هر وقت می اومدم به وبلاگت میگفتم خدایا بنده ی به این خوبی داری دلت میاد اینقدر انتظار بکشه؟ خدایا به لطف و مهربونیت قسم دامنش رو به همین زودیه زود سبز کن. الناز جان باور کن هنوز مطلبت رو کامل نخوندم. دو سه خط اول رو خوندم اومدم احساسم رو بیان کنم. از ته ته ته قلبم دلم شاد شد. اصلا نمیتونی تصور کنی چقدر سر صبحی خوشحال شدم. ای جااااان دو قلو! خدا بهتون ببخشه هر دوتاشو. بهت از صمیم قلبم تبریک میگم. به همسرت هم همینطور. الهی همیشه شاد باشی عزیزم. من مطمئن بودم اینجا خبرهای خوبی میخونم. الهی شکر. خاد رو صدهزار بار شکر تقدیم به خانواده 4 نفری شما
الــنـــازجوون
پاسخ
مژگان جووووووووووووووووووونم مرسی دوست گلم انشالله همیشه شادباشی شمالطف داری خجالتمون میدی خواهر...انشالله میوه ی دل شماهم هروقت خواستید زودبهتون برسه و طول نکشه و کلی ذوق کنید...بازم برامون دعاکن دوقلوها صحیح و سالم بیان مرسی خواهری
مامان و بابایی
28 بهمن 93 11:00
واییییییی عزیزم خیلی خیلی تبریک دوتا فرشته اخ جون
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی خانمی خدا پسرگلتو برات نگه داره دوست گلم
رومینا
28 بهمن 93 11:43
الناز جونم جدی میگی دختر هستن خدایا شکرت خیلی خوشحالم امیدوارم که دختر یا پسر هرکدوم هیچ فرقی نداره سالم باشن و و زودی تو اغوشت بگیری و لدت ببری
الــنـــازجوون
پاسخ
رومیناجونننننم بله احتمال دخمل بودنشون خیلی زیاده....دختریاپسربه قول شماهیچ فرقی ندارن فقط صحیح و سالم بیان کافیه ...مرسی عزیزم خدا رادونی گلتو براتون نگه داره خانمی
مرجان
28 بهمن 93 14:12
سلام الناز جون خیلی خوشحال شدم ... تبریک می گم هزاران بار ...حدسم درست بود تو خیلی خوشبختی قدر خوشبختیاتو بدون خدا تورو خیلی دوست داره چون دوبار روح خودشو در تو دمیده مواظب جینگیلی ها باش دختر نور و رحمته خونه هایی که دختر ندارن انگار روحی درشون جریان نداره
الــنـــازجوون
پاسخ
مرجان عزیزم سلام خانمی دلم برات تنگ شده گلم ببخش که نمیتونم باهات بحرفم درسته حالم خوبه اما زیاد گوشی دست نمیگیرمبله حدست درست بود گلم خداروصدهزارمرتبه شکر....انشالله وقتی که خودتون بخواید نی نی نازتون میاد دلت و خوشبختی رو دوباره تجربه میکنی انشالله....بله دختر نعمته من وشوهرم از اول عاشق دختر وبدیم حالاهم که ممکنه دوتادختر باشه دیگه فوق العادست میبوسمت گلم
الهام
29 بهمن 93 12:01
الهی بگردم ... انشالله به سلامتی الناز جون ... خیلی مراقب خودت باش
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی دوست گلم چشم مرسی خانمی شماهم همینطور
مامان حلما
29 بهمن 93 16:13
ووووووواااااایییییییی دوووتتتاااا زززلللزززلللههه مبارک باشه عزززییززممم ازاین روزای دونفرتون حسابی استفاده کنین که دوقولوها بیان وقت نمی کنین یه چایی باآرامش بخورین تازه میگن دخترهووی مادره که کاملاحرف درستیه هوودارشدنتو اون دوتابهت تبریک میگم گلم
الــنـــازجوون
پاسخ
عزیزم منم هوو دار شدماونم نه یکی دوتاقربونت خدا دلتو شادکنه دوستم ...بله باید استفاده کرد که دیگه اخرای تنهاییه
زهراخ
29 بهمن 93 18:29
خوشحالم که خدا دلت روشادکرده وسوپرایزشدی انشاا...سالم باشن واااااااااااای ااونقدرخوشحالم که باورنمیکنی خدایاشکرت
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی زهرا جون خدا دل شمارو هم شادکنه انشالله خانمی