دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

روزای قشنگ ما

1393/11/6 15:17
517 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله ها و نی نی های گل

امیدوارم حال همگی خوب باشه

ماهم خوبیم شکرخدا جز این دل ضعفه ی شدید چیز خاصی اذیتم نمیکنه

شنبه چهارم بهمن با شوشو و خواهر شوهرم عصری رفتیم مطب البته قبلش نتیجه ازمایشمو از بیمارستان گرفتم و رفتیم یه ساعتی منتظرشدیم و بعدش صدام کردن رفتم داخل...دکتر گفت همه چی نرمال و خوبه فقط کمی عفونت ادراری داری براهمین برام  سه سفالکسین 500 نوشت که هر شش ساعت بخورم ومنم از یکشنه شروع کردم...بعدش اتمام این سه بسته کپسول یه هفته دارو نمیخورم و باز دوباره مییرم ازمایش انشالله که مشکل حل میشه ...دعاکنید برام دوستای گلم

راستی نی نی داداشمم پسره یادم نمیاد تو وبلاگ نوشته باشم....مبارکشون باشه الهی قدم نی نی شون مبارک باشه و یه عمر کنارهم خوش و خرم زندگی کنن

با فاصله ی ده روز دوباره سرماخوردم منی که ساله سال سرمانمیخوردم خخخخخ چقد ضعیف شدیم

امیدوارم همه دوستای گلم طعم مادرشدن رو بچشن و خدا بااومدن نی نی روزیشون رو زیاد کنه و دلشون رو خوش

الهــــــــــــــــــــــــــــــــــــی آمین

پسندها (7)

نظرات (14)

بابا و مامان
6 بهمن 93 21:26
عزیزم ایشالاه که مشگلتون حل میشه و به سلامتی می گذرونید
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی دوست گلم انشالله.خدا دختر و پسر گلتون رو براتون نگه داره
مژگان
7 بهمن 93 8:20
ای جان. نگران نباش عزیزم. مراقب خودت و شوشو و نی نی تو راهیتون باش
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام مژگان جووووووووووونم چشم خانمی مواظبیم...اوضاع چطوره؟قصد نی نی اوردن ندارید؟
پانیذ
7 بهمن 93 11:39
سلام الناز عزیز آب پرتقال و گوجه فرنگی و چیزایی که ویتامینc داره زیاد بخور. هم برای عفونت خوبه. هم آنتی بیوتیک رو دفع می کنه. هم این که باعث می شه کم سرما بخوری. مراقب خودت و نی نی باش .
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام پانیذ جوووون...خوبید خانمی؟بله خوشبختانه بیشترین میوه ای که میخورم و زیاد علاقه بهش دارم همین پرتقاله ...مرسی خانمی شچم شماهم مواظب خودت و نی نی تودلی باشه
مامان حلما
7 بهمن 93 22:37
سلام یه روزشماربارداری بزار توی وبلاگت ببینیم نی نیمون چه قدیه الان ....
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام خانمی...خوبید؟نی نی کوشولوتون چطوره؟ ببوسینش...فک کنم گذاشتم اون بالاهستش..من اینو میدونم اگه منظورتون همین باشه
الهام
8 بهمن 93 11:22
وای خدای من !!!! الناز جون واقعا بهت تبریک میگم ... بعد از مدتی به وبت سر زدم و واقعا شگفت زده شدم ... نمیدونی چقد خوشحال شدم از دیدن مطالب اخیرت ... باور کن هر بار وبتو باز میکردم قبلش میگفتم خدایا یعنی میشه خبر بارداریشو نوشته باشه ... که خدا رو شکر اینبار دیدم این خبر خوب و غیر منتظره رو ... انشالله دوران بارداری خوبی داشته باشی و به سلامتی فسقلیتت دنیا بیاد عزیزم
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام دوست عزیزم...مرسی خانمی لطف دارید شما محبت خدا شامل حال منم شد....ممنون که به فکرم بودیدانشالله هرچی از خدا میخواید بهتون بده
مژگان
11 بهمن 93 7:33
سلام عزیزم. فعلا قصدش رو نداریم. البته من خودم عاشق بچه ام ولی همسرم میگه زوده. ان شاالله خدا بخواد نیمه دوم سال آینده اقدام میکنیم. دوست عزیزم برامون دعا کن هر وقت اقدام کردیم نی نی مون ما رو منتظر نذاره. ممنون گلم
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام گلم.خوبید؟ بله درجریانم.انشالله که هروقت اراده کردیدبهش برسیدبدون هیچ دوا و درمونی
مامان حلما
11 بهمن 93 13:59
سلام قربونت عزیزم .... نع ازینا منظورم نیست برو تو وبلاگ خط دوم کمرنگ اون گوشه یه دونه گذاشته بچه رونشون می ده اندازشو ازوونا بذاراگه خواستی اونا جالبه.... البته ببخش فضولی می کنما
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام خانمی خوبید؟ وای نه خواهش میکنم اتفاقاعالیم هست فقط الان باگوشیمم هستم اصلامتوحه نشدم دقیقاشماکجارومیگیدمیشه دقیقتربگیدلطفااا
مژگان
12 بهمن 93 10:11
گمونم منظور مامان حلما جون وبلاگ http://khattedovom.blogfa.com باشه
الــنـــازجوون
پاسخ
اهان شاید من اصلا متوجه نشده بودم مرسی....فک نکنم وبلاگ ما قابلیشتو داشته باشه نه مژگان جون؟مگه میشه؟
مژگان
14 بهمن 93 11:38
گمونم کد اون روزشمار بارداری رو بگیری تو قسمت امکانات اضافه کنی بشه. البته مطمئن نیستم. ولی به احتمال زیاد میشه ولی اگه بشه به قول دوستمون چیز جالبیه
الــنـــازجوون
پاسخ
بله میشه اونروز بیحوصله بودم روش کار نکردم بعدا ببینم شد حلش میکنم مرسی مژگان جان
غزل , باباییش
14 بهمن 93 14:32
سلام .. نینی گلی داداش خان مبارکه ایشششالا به سلامتی ... خودت هم خداروشکر خوبی ؟؟؟ کم پیدایی خانوم ؟؟؟؟؟؟؟
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزدلم...خوبین؟مرسی خانمی....بله مچکر رخوبم الحمدالله...دخمل گلی چطورن؟والا میایم و میریم گاهی حسش بود مینویسم
·٠•●♥ مامان آنا ♥●•٠·˙
14 بهمن 93 15:54
ایشالله همیشه شاد باشی الناز جونم
الــنـــازجوون
پاسخ
[مرسی همچنین عزیزم
فرشته
20 بهمن 93 3:43
وای خدایا شکرت الناز جون تبریک میگم خدا شاهده چقدر خوشحال شدم دیدی بالاخره نی نی کوچولوت اومد تو دلت.انشالله صحیح و سالم بگیری بغلت.سلام عزیزم...مرسیییییییییی بله خداروشکر اومد به لطف خدا و دعاهای دوستای گلم
زهراخ
24 بهمن 93 17:59
سلام عزیزم طلب قبلی ازیه ماه گذشت قرارشدرمزشوبرداریسلام زهراجون چشم برمیدارم یه چن روزدیگه قربونت خانمی
·٠•●♥ مامان آنا ♥●•٠·˙
27 بهمن 93 15:10
عزیزم مرسی که اومدی به وبلاگمون . اون رمز رو برش دار دیگه . بگو و همه رو راحت کن عزیزم ...مواظب خودت باشا جونم
الــنـــازجوون
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم....چشم حتماشماهم مواظب خودت و پسر گلت باش دوست گلم